Gå til innhold

hvilken farge har dere på stekebrettene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noe i at sorte brett svir maten fortere. Bollene mine ble litt svidd i bunnen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du bakepapir?

Eller kanskje du må sette brettet et hakk opp

Jeg har svarte brett, de blir ikke svidd. Jeg steker som regel boller på varmluft for da kan jeg ha flere brett i på en gang

Skrevet

bruker bakepapir, ja. burde kanskje satt dem høyere, men så jo ikke hvor sviidd de var under før det var for sent. Har hørt noe om dette på Martha Stuart, serru.

Er en elendig baker, men dette var jo nesten perfekte boller hvis man ser bort i fra bunnen.

Skrevet

finnes det flere farger på stekebrett da?

kjenner til problemet med å brenne alt i ovnen... den vi har synger på siste verset så alt blir ujevnt stekt.. gleder meg til nytt kjøkken og ny ovn ja!! :)

merkelig at bollene ble sånn om du fulgte opskriften da..

Skrevet

Kan hende det har en betydning :)

Det er så forskjellig fra ovn til ovn og, ikke godt å si.

Skrevet

Jeg har ikke peiling på det du spør om, men overskriften din alene kvalifiserer til tittelen "det særeste spørsmålet jeg har sett på dib" :)

Skrevet

de hadde et helt innslag med bare stekebrett på martha stuart, så det finnes forskjellige typer, ja. mamma har lyse brett!

Skrevet

Takke! Får jeg pokal?

Skrevet

hm :)

men hva bør man velge da?

Skrevet

Jeg synes nå du er litt søt da;) Men kan du ha satt brettet for langt ned i ovnen? Da blir alltid mine litt for godt stekt i bunnen.

Skrevet

Nei, Sessa, det er sånn det bare blir på kjøkken som våre, uansett farge på brettene ;o) Mine blir også endel mer svidd under, men jeg bruker rist av og til jeg da, da blir de i det minste bare fangedrakt på udnersiden :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...