gifteklar gravid og kvalm Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 gratulerer deilig å g rundt hele den første dagen og konstant tenke jeg er gravid, jeg ER gravid.. hehe...
mamma-til-4 Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Hørtes veldig koselig ut:) Gratulerer:)
aomeg Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Så kjekt da =)) GRATULERER =)) Dere får feire litt ikveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå