Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Tok en test for en halvtime siden...er ca.1 dag over IKM,og testen var jaggu positiv! Trodde så absolutt ikke at den skulle være det,så jeg sitter her med MASSE forskjellige følelser-er både glad og litt trist. Dette er min første... Har et par spørsmål,som jeg håper å få svar på: *Hvor sikker er disse ClearBlue-testene? Er det noen her som har testet positivt uten å vært gravid? *Når ringer man legen for å få første kontroll? Har jo egentlig lyst til å få den konstantert 100%sikkert med en gang,spesielt siden jeg har en veldig spesiell arbeidsplass,og jeg burde informere sjefen om det så fort som mulig-for min egen og "spiren" sin del...(er utsatt for stråling). Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Første kontroll pleier ikke være før i uke 12. Men hvis det har med jobben å gjøre, så bør du nok dra så snart som mulig! Bare ring du, så kan du jo forklare legen hvorfor du vil komme så tidlig! Testene er like sikre som de legene bruker. Og forresten Gratulerer!
Gjest Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 GRATULERER :D:D:D du kan ringe legen i morgen.. så får du antageligvis time med en gang.. så må du ta med tisseprøve. det er for at de skal sjekke at du virkelig er gravid. å det med svangerskapsforgiftning osv osv. lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Takk for svar! Skal ringe legen min i morgen... Ehm...det med testen... Det var ikke morgenurin jeg "brukte",og jeg har drukket en kopp kaffe i dag. Kan det ha innvirkning,evt gi feil resultat? *rødmer* HI
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Ikke feil positivt nei. Kan gi feil negativt dersom urin blir veldig "vannet ut"... Men som regel har man nok hcg i kroppen etter ikm til å teste positivt uansett på døgnet....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Oki Takk for svar *hjelp-skal-bli-mamma* HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå