Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Ja, da var de siste timene på jobb unnagjort, og jeg har offisielt gått ut i permisjon... Det er både deilig og rart. Sprøtt å ikke ha noe å stå opp og gå til de neste ukene, og veldig deilig å kunne bare slappe av og ta vare på meg selv og snuppa. Nå gikk det plutselig opp for meg at det nærmer seg veeeldig til hun kommer også. Ble liksom så mye nærmere nå som jeg har gått ut i permisjon.. Gleder meg til å ha henne her jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå