Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 30. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2008 Haha. TRykket på gal tast her.... Prøver på nytt. Er STRÅLENDE høstvær her. Sol fra skyfri himmel, vindstille og bare knallflott ute. Har gått i skauen å lett etter sauer i over 3 timer. Rask gange stort sett. Gjorde godt for mine støle muskler etter gårdsdagens ridetime. Ble ikke den helt store "fangsten" 2 sauer og 4 lam. Men de er nå hjemme iallfall. Men mangler fortsatt mye. Skal nok gå en tur i hver dag resten av uka også. Også er det felles sanking sammen med skilaget til helga. DEt blir nok bra. Håper på like flott vær da også. Ble kjempesvett, men merker at kondisen har begynt å bedre seg etter at vi begynte på "skitrening" + at jeg har gått en god del turer å sett etter sau. Merker det faktisk litt på bukselinning også... Deilig!
coscos Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Oj, dette hørtes bra ut. Saueleting har jeg aldri vært med på, men kan tenke meg at det er god trim. Og, ingenting er jo bedre enn når det merkes på bukselinningen :-) Her går det dessverre motsatt vei, så jeg må være flinkere til å komme meg av gårde til treningssenteret.
frøydis m/ 4 Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Tror det må være noe av den beste trimmen som finnes og lete etter disse ulldottene jeg. Det blir ihvertfall mye opp og ned vil jeg tro i godt tempo. Så kjekt å merke det på buksene også. Klart at kondisen blir merkbart bedre så aktiv som du er! Flinke du som klarer det!!! Og så krysser jeg fingre for at dere får flott sankevær i helgen også..
Trollmora Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Så flink du er! Slår sammen trening og jobb og får full uttelling på kondis og livvidde. Skal krysse fingre for at dere finner flestparten av sauene og at helgens sanking med idrettslaget går av stabelen i godt høstvær! Klæm fra
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2008 Ja det er god trim å lete etter sauene. Gubben pleier å si det hver høst; Tenk korsn vi hadde sett ut om vi ikke fikk den her trimmen kver høst!! Bli desverre alt for lite trim sånn til vanlig. Men trøste meg med at fjøsstellet er også en form for trim. Målte engang med sånn skritteller, gikk faktisk 3 km inne i fjøsn i løpet av ett fjøsstell!! Og det gjøres to ganger pr dag! Så kan man enten ta det rolig eller i full fart og bli svett! + at det er litt lemping og fysisk tungt arbeid. Så egentlig så trimmer vi jo hele vinteren igjennom! I dag blir det vel ikke gått så mye, har endel jobb å gjøre her hjemme med gjerder og sånt, men har nå fått hjem en sau og to lam lell. Hentet de med bil og henger 5-6 km herfra på en gård på motsatt side av E10! Begriper ikke kordan de har kommet seg dit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå