Gå til innhold

Tannlegetur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen på lenge, pga student økonomi.. Og som kjent er ikke den så veldig god.

Men nå må jeg til tannlegen da.. Har ising i tennene. Så krøp til korset og bestilte meg time i dag..

Gruer meg som en hest!!!

Håper virkelig de kan ta det på avbetaling! For jeg ha rikke råd til å legge ut flere tusen på kort tid, når jeg bare får 6000 inn på konto i mnd. Samboer har jo jobb, men der går penger til sparing til knøttet, bil mat og husleie...

Måtte bare få ut litt frustrasjon...!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja... Vet hvordan det er. Burde også kommet meg til tannlegen, men siden jeg ikke har noen problemer, så utsetter jeg det hele tiden. Koster sikkert flesk også, selv om jeg mener det ikke kostet mer enn 500,- sist gang. Som var for... eh... 6 år siden? Får vel ta en telefon jeg også. Håper alt er greit, ellers blir det suppeposer på meg de neste ukene *hihi*

Skrevet

Det er sinnsykr dyrt å gå til tannlegen, men fikk klar beskjed av mamma om at jeg bare hadde å komme meg dit tidligere i år siden det var over 3 år siden sist jeg var der.... Mannet meg opp og bestilte en time hos tannlegen(som var kejmpeflink!!!) Og siden jeg utrolig nok ikke hadde hull, endte jeg opp med å betale 600,- for hele besøket, og da går det jo an ;o)

Masse masse lykke til =D

Skrevet

Det er jo veldig lurt å gå når man er gravid.

for det er lettere å få hull.

og det er jo enda kjipere om man går til tannlegen og har enda flere hull.

så det er jo bedre å betale for ett eller to enn fire for eksempel.

var hos tannlegen selv på mandag. hadde to hull.

og det er jammen kjipt mye penger.

men det er jo forskjell på hvor mye det koster rundt omkring.

jeg bor i bærum.

leie for lokaler er jo dyrere her enn på mindre plasser.

det er evnt et tips..

men men ..

det er jo bare å spørre om man kan få det på avbetaling..

kanskje det går??

Skrevet

Jeg får låne penger av samboer da:)

Så da ordner det seg. Så betaler jeg tilbake til han istedet:)

Men er stygt redd for at det er en del hull gitt! ugh...

Skrevet

Som tannlege må jeg nok desverre si at de færreste går med på avbetaling, spesielt med nye pasienter... Det er best å avklare dette på forhånd, så du ikke står der etter endt time og begynner å forlange at du ikke skal betale. Da kan tannlegen bli lite blid ;)

Men en undersøkelse trenger ikke å koste skjorta da, og da kan du heller fortsette å gå en gang i måneden, så du ikke må ut med alt for mye på en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...