Gjest Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 jeg får ikke av ringene på venstre hånda... vet ikke hva jeg skal gjøre... den er kjempe hoven... er tilogmed ubehagelig å lukke hånda... mens den andre hånda er helt normal... hva skjer?
2008-2012-2015engel-2016? Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg har samme problemet bare at jeg har det i kneet. Kun det ene kneet mitt er hovent og voooondt. Veldig vondt å bøye og gå. Så jeg skal til legen i morgen bare for å få sjekket det.
Gjest Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 jeg må klippe av meg ringene nå... men er jo rart å bli så hoven i fingrene på bare noen timer... har ikke sliti med dette tidligere...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Det kan være at babyen ligger å presser på vena cava slik at tilbakestrømmen til hjertet og lungene blir for dårlig.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Vena cava er den store venen (blodåren) som frakter væske (vann og blod) med avfallsstoffer fra hele kroppen og til hjertet, der går det videre til lungene og vi puster det ut. Dersom ikke blodstrømmen er god nok (f.eks ved at noe presser mot den blodåra) klarer ikke kroppen og frakte væsken tilbake til lungene. Det er derfor det er vanlig å få vann i beina eller åreknuter bl.a. Håper det var litt mer forståelig...
Gjest Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 oki:) tusen takk for forklaring... hehe, følte meg litt dum nå ja.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå