~ Katie ~ Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Sambo og jeg har lenge tenkt på å skaffe oss et lite nurk sammen, og har snakket uendelig mye om det. Alt fra hvordan vi skal føre oppdragelsen, til hvordan babyrommet skal se ut. Endelig har vi bestemt oss for at tiden er kommet, og vi har startet å prøve. Vi satte i gang å prøve fire dager før IKM, og var helt klar over at vi antakeligvis måtte vente til neste periode eller lenger for å klare å bli gravide. Men her sitter jeg – og mensen er 5 dager forsinket! Er helt gira jeg, klarer ikke slappe av.. Tenk om vi har vært så utrolig heldige å bli gravide med en gang? På den andre siden må vi jo være realistiske og tenke at jeg antakeligvis ikke er gravid, og at TR lurer rundt hjørnet. .. Men tenk om! Var utrolig lite jeg egentlig viste om dette emnet, fant jeg ut av.. Sånn som hvor jeg får tak i billige tester osv.. men heldigvis har jeg *dreamer*, som er ei god venninne og prøver så godt hun bare kan å sette meg inn i ting
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Hei snuppa! Så søt du er! Koselig å se deg her inne! Velkommen hit, håper du vil trives, og at du går over til et av terminforumene snart:) Tenk om dere har fått det til allerede! Krysser fingrene for deg. Og bare å spørre om alt mulig;) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå