gifteklar gravid og kvalm Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 hvilke mål har dere med krysspostvinduer? slike med sprosser helt igjennom.... vi skal bytte vinduer i huset og vil gjerne ha den gammeldagse stilen med store/høye avlange vinduer... men vet ikke helt hva forholdet mellom høyde og bredde bør være? hva slags pynt har dere rundt vinuene ute? har dere belte på huset?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå