Gå til innhold

Noen får virkelig sagt det...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel prototypen på bond bimbo... Men hun får for all del ha meningene sine.

Skrevet

Er det fordi hun er "den blonde bimbo dama fra unge mødre" at du synes innlegget er idiotisk? Hadde du reagert på samme måte hvis Desmond Tutu hadde skrevet det?

Skrevet

Ojojoj... Det er greit å ha en mening, og det er hennes blogg så for all del. Men trenger datteren hennes noengang hjelp med rettskriving ligger hun tynt an gitt.

Ja, prototypen på blond bimbo og ikke på noen god eller tildels festlig måte.

Skrevet

Unge mødre? Hvis det er noe tv-greier du mener, så ser jeg ikke på det. Og ja, hadde reagert likt. HI

Skrevet

Ja, for deg som sikkert ikke kan stå for en mening uavhengig av hvem som er enig med deg eller ikke, så skjønner jeg du tviler :) HI

Skrevet

Hehe... Undrer om morra hennes noen gang vurderte abort jeg?

Skrevet

Har forresten aldri kalt innlegget i bloggen for idiotisk. Ref til: "Er det fordi hun er "den blonde bimbo dama fra unge mødre" at du synes innlegget er idiotisk?" :)

Kanskje på tide å ikke føle alt som et personlig angrep? ;)

HI

Skrevet

Nå snakker du bare tull, HI.

Skjerpings.

Skrevet

Konstruktivt svar! :) regner med du skjønner at du tapte nå? :)

Ha en fin ettermiddag!

Skrevet

Var det en konkurranse? Fillern, heller!

Skal huske å krype ned til ditt nivå neste gang :) Takk for tips!

Skrevet

Jeg synes hun fikk sagt det kjempefint. Hun har rett. Sannheten er vondt for mange. Det er en spire som blir et barn, med menneskelig utseende helt fra før mor vet hun er gravid, ofte.

Hvilke skrivefeil? Noen har evnen til å se mennesket som skriver, før skrivefeilene. Hun har tydelig dysleksi, og det holder ikke jeg opp imot henne iallefall.

Skrevet

Mennesklig utseende fra før mor vet hun er gravid? Med fare for å bli i overkant flåsete i en ellers alvorlig problemstilling - hvordan ser du ut 15.30?

Skrevet

Er hun med på Unge Mødre som går nå???

Skrevet

Tribal, skjønte du ikke den setningen?

At et foster ser ut som et lite menneske ofte før hun som er gravid vet hun skal bli mor.

Skrevet

Altså, si meg en ting, er hun med på unge mødre eller ikke? Har ennå ikke sett henne på tv men.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...