Gå til innhold

Vi klipper ikke så små barn om lødagen...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bestille time hos frisøren til gutten min på 16 mnd til lørdag, men fikk beskjed at de klippet ikke så små barn om lørdagen, for det kunne være bortkastede 20 minutter...........

Hva er det for ett opplegg??? Er det bare jeg som syntes det var helt fjernt eller er det vanlig praksis hos frisører rundt om???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo? For en måte å behandle betalende kunder på!? Jeg skulle jaggu skrevet n streng mail til daglig leder eller t.o.m hovedkontoret (hvis det var en kjede)

Skrevet

Synes det høres latterlig ut jeg også, men har hørt om det før.

Ettersom lørdag ofte er den travleste dagen hos frisøren (da har jo "alle" fri og skal klippe seg) liker de ikke å kaste bort tid på små barn der det kanskje ender opp med at de ikke får klipt i det hele tatt. Hvis ungen slår seg vrang f eks. Da kunne de jo tatt inn en klipp eller noe av noen andre, og det er penger tjent:)

Skrevet

Logisk er det i allefall ikke, pengene er jo like mye tapt på en mandag som en lørdag.

Skrevet

Har aldri hørt om det, men jeg syns i grunn det er helt greit av frisøren å sette en slik regel. Det er jo opp til dem - du kan jo velge en annen frisør.

Skrevet

Det er jo logisk all den tid noen andre (betalende) sannsynligvis ville brukt tiden på en lørdag (da det er stor pågang) Ellers i uka har de antagelig bedre tid, og det gjør ikke så mye om det går en halvtime bort..

Skrevet

Næhei... Det er som å si "nei vi selger ikke lotto til gamle damer på lørdagen, for de er så treige og køen blir så lang...Hvis de skal ha lotto får de kjøpe det tidligere i uka når betjeningen har bedre tid"

Skrevet

Det må jo være opp til frisøren det. Jeg vet om en frisør som ikke klipper barn i det hele tatt. Skjønner det er kjipt for deg, men da kan du kaskje ringe en annen friør?

Skrevet

Det er garantert mange lotto- kommisjonærer som ville jublet om de kunne si noe sånt Helene ;) Jeg syns ikke det kan sammenliknes, men ser poenget ditt.

Skrevet

Men hallo, man må vel betale selv om ungen nekter å klippe seg når man kommer dit?

Har man bestilt time og ikke avbestilt, så er det helt klart at man må betale det det ville kostet å klippe ungen uansett.

På de måten kan ungen klippes på lørdag, og frisøren taper ikke noen penger om det skulle bli tull.

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA, ler så jeg nesten detter av stolen....

Tuller du eller????

Jeg har jobbet som frisør i 20 år, i diverse salonger men aaaaaaaldri

hørt noe så dumt:-DDD

Nei det var nesten stoff for lokalavisa;-)

Skrevet

Vittig! Står det på døra deres også,eller?

Jeg synes det er en fjern og tåpelig regel, om de virkelig har èn.

Penger er ikke så viktig som en kunde som kommer tilbake år etter år.

Jeg ville byttet frisør etter noe sånt- For hele familien...

Skrevet

Vi har pleid å klippe oss der, men heretter skal vi bruke noen andre.

Så alle Bergensere med små barn : styr unna frisøren i andre etasje på Lagunen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...