Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hvor lang tid tok det fra dere møttes til dere ble sammen? Pratet dere om det,eller var dere liksom bare sammen? He he mye man lurer på =) Møtte en for 1 1/2 mnd siden, han har sagt at trenger litt tid, litt "redd" på en måte, men vi møtes ofte og snakkes hver dag. Jeg vil gjerne bli sammen m han da! Hvor lenge skal jeg vente liksom? Litt scary sånn det er nå, redd det ikke blir noe etterhvert og da vil jeg ikke ha involvert meg i han i for lang tid om dere skjønner. Foreløpig er det veldig bra da, men... Råd takk!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Har ikkje noko kjærest lengre no. Men, eg vil anbefale deg å bli ekstra godt kjent med han før du involverer deg i noko forhold. Bruk tida. Mange menn trenger tid. Bruker han for lang tid, ja, da er han nok ikkje sikker på kva han vil. Men, 1,5 mnd er litt for kort tid til å bli kjent med. Ein må hugse på at ein har barn og som ein må ta hensyn til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå