Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Inspirert av "drittkjerringer" - innlegget! De som vil gjøre noe snilt i dag, kast dere på dette: Se nedover forumet og sleng inn et svar på de som står 0 svar på. Om det så bare er et lite "jeg vet ikke" Så har dere bidratt til at disse ikke føler seg oversett! Spre gjerne ordet på andre forum også! La dette være "svar på alle innlegg"-dagen! Gidder du ikke, så la være, ikke verre en det!
Sivalur Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg pleier som regel å svare på de som ligger langt nede med 0 svar jeg da. Men hender jo at man ikke vet svaret såklart. Fra nå av skal jeg svare 'det vet jeg dessverre ikke men jeg dytter'... ) Forøvrig en fin oppfordring.
Gjest Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Av de tre innleggene jeg kan se her nå som har 0 svar på seg, så er jeg rett og slett ikke kompetent til å svare på noen av dem. Tror noen har litt høye forventinger om svar på alt mulig noen ganger, man må ofte aktivt gå inn for å få svar selv også med å dytte på innlegget sitt, skrive en fengende og tydelig overskrift, skrive noe som er lett å lese for andre osv.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Jaja, jeg mener ikke at ALLE skal tvinge seg til å svare da! Dette var nå ment som en gest vi kunne gjøre i dag, og kanskje litt i ny og ne :-) Kan man ikke svare så er det jo ikke verre en å la være da...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Enig med HI. Det skal utrolig lite til for at et menneske føler seg sett og verdifull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå