Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 søtt i sengen til mamma og deilig brødbakstduft ligger i hele heimen. Er spent på brødene som stekes nå, med aprikos og fiken som har trukket i honning og med valnøtter:-) Kan jo bare bli snaddergodt eller?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2008 Og snaddergodt ble det!!! Beste brødet jeg noen gang har smakt:-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Men når skal vi få smake på go`brød da??? Synes det andre du bakte her om kvelden hørtes godt ut også;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2008 Ja det var godt det også, men dette er bare nyyyydelig. Saftig og godt av aprikos/honning/youghurt/fiken og valnøtter:-) Rene kaka jo!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 mmmmmmmmmmmm og så jeg som nettopp har spist frossenpizza:-( Lot Storebror velge middag i dag.....blæææææ hadde håpet på noe som fiskegrateng eller tomatsuppe, eller kanskje pannekaker;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2008 Hihihihi, ja noen ganger blir det bare sånn! Vi skal ha rester i dag..........................................ribbe vel og merke:-) Med deilig saus laget fra bunnen av og kokte pottitter:-)) Hørte jeg kvalmen melde seg igjen............=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Nei, blir ikke kvalm i dag, for i dag spiser du ikke SÅ mye som i går;-) Jeg vet at det blir sånn, men man kan liksom ikke si nei, når han har fått muligheten til å bestemme middag. Men i morgen bestemmer jeg!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2008 Pannekaker og tomatsuppe er godt:-) Det tror jeg jammen vi skal ha i morgen også!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Du, jeg skulle ha vist deg noe morsomt jeg... men får det liksom ikke til her..... Msn kanskje senere i dag???
Natteravnen* Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Mmmmm, sikker på at det blir skikeli yummmi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå