Gå til innhold

Nå sover lille rosa


Anbefalte innlegg

Skrevet

søtt i sengen til mamma og deilig brødbakstduft ligger i hele heimen. Er spent på brødene som stekes nå, med aprikos og fiken som har trukket i honning og med valnøtter:-)

 

Kan jo bare bli snaddergodt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og snaddergodt ble det!!! Beste brødet jeg noen gang har smakt:-)))

Skrevet

Men når skal vi få smake på go`brød da???

Synes det andre du bakte her om kvelden hørtes godt ut også;-)))

Skrevet

Ja det var godt det også, men dette er bare nyyyydelig. Saftig og godt av aprikos/honning/youghurt/fiken og valnøtter:-)

 

Rene kaka jo!!!

 

Skrevet

mmmmmmmmmmmm og så jeg som nettopp har spist frossenpizza:-(

 

Lot Storebror velge middag i dag.....blæææææ hadde håpet på noe som fiskegrateng eller tomatsuppe, eller kanskje pannekaker;-)

Skrevet

Hihihihi, ja noen ganger blir det bare sånn!

 

Vi skal ha rester i dag..........................................ribbe vel og merke:-) Med deilig saus laget fra bunnen av og kokte pottitter:-))

 

Hørte jeg kvalmen melde seg igjen............=)

Skrevet

Nei, blir ikke kvalm i dag, for i dag spiser du ikke SÅ mye som i går;-)

 

 

Jeg vet at det blir sånn, men man kan liksom ikke si nei, når han har fått muligheten til å bestemme middag.

 

Men i morgen bestemmer jeg!!!

 

 

 

Skrevet

Pannekaker og tomatsuppe er godt:-)

 

Det tror jeg jammen vi skal ha i morgen også!

Skrevet

Du, jeg skulle ha vist deg noe morsomt jeg... men får det liksom ikke til her.....

 

Msn kanskje senere i dag???

Skrevet

Mmmmm, sikker på at det blir skikeli yummmi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...