Venter nr 2:)) Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hei, Skal ikke barnetrygden komme automatisk etter at en har fått babyen?Vet det er fra mnd etter babyen er født en får dette og at de kan ta et par mnd før den kommer.Men etter 3 mnd så skulle den vel ha kommet inn?Eller må jeg søke om den?Hva med småbarnstillegget?Får en dette også eller hvordan fungerer dette?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Ville ha kontakta nav og spurt.
Mrs. Bouquet Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Du må opplyse nav om hvilket kontonummer du skal ha det på. Måndene babyen blir født og måneden etter får du den ikke, mens du får dobbelt første gang. Har du ikke opplyst om kontonummer skal du få utbetalingsblankett i posten. (babyen min ble født i januar og jeg fikk da første barnetrygd i slutten av mars) Du har ikke tenkt litt feil om antall måneder?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Man må jo søke/informerer om at barnet er født..
Venter nr 2:)) Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2008 Ute på fødeavdelinga så sa de til me at dette ikke var nødvendig da de fikk melding om slike ting automatisk.men jeg vet ikke jeg:)derfor jeg spurte.Men får vel kontakte de da:) Takk for alle svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå