Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg har vært veldig oppblåst nesten siden unnfangelsen. Er nå uke 8+3 og synes det er litt kjipt å være så oppblåst. Både fordi det er ubehagelig å spise og fordi magen blir så stor. Er litt overvektig i utgangspunktet så det synes så godt, og magen blir bare større selv om jeg har gått ned 2-3 kg i vekt. Noen erfaringer med hvor lenge denne oppblåstheten varer?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 30. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2008 Dytter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå