Gå til innhold

Hva gjør dere om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som permisjonen er startet -føler jeg at jeg bare sitter her å venter på baby, og mann som kommer hjem fra jobb. Det blir noen laaange dager!

Så hva gjør dere for å slå ihjel litt tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg til å surfe på nett :), så klargjør jeg forskjellig til babyen kommer, driver med litt hobbyting, også har jeg begynt å vaske rundt til jul. Har tatt en del skap, og et av rommene som brukes lite er ferdig vasket rundt. Prøver å ta litt hver dag, men det er ikke hver dag formen tillater det :) godt å tenke på at en i hvert fall er igang med rundvasken :)

Skrevet

Jeg har egentlig mer enn nok å gjøre nå, men blir nok verre etterhvert! Første uka m permisjon dette, så nyter dagene m å sove litt lengre, lese aviser på sengen og spise frokost til god morgen norge (føler meg skikkelig husmor ja;)

Og etter d, er d nok å ta tak i, som vasking av babytøy, rydding av skap og skuffer (vi trenger masse lagringsplass til alt d nye baby-stæsjet..) og generelt holde orden i leiligheten, pluss lage middag til gubben som kommer sent hjem fra jobb! Og sånn går no dagan;)

Også har jeg en del innkjøp igjen, d siste av baby-utstyr må inn i hus.. Har også planer om å få lest en del bøker, sett litt tv-serier og bare samle krefter til den nye epoken som starter snart=)

Skrevet

Begynte permisjonen min 15.september, og i begynnelsen synes jeg tida gikk fryktelig seint! Men nå er det deilig å kunne gjøre hva man vil når man vil;) I begynnelsen vaska jeg kjempemasse - bad, stue, gang osv.. Og det var herlig å få tatt det skikkelig. Vil ha det rent og pent så lenge jeg kan, hehe;) Så er det mye tv-titting på serier, film og en del veninne-besøk nå som det nærmer seg. Ellers går jeg tur og holder meg i form til fødselen;)

Skrevet

Prøver å gjøre alt jeg ikke har fått gjort de siste 4 åra....

Har en del mer ordnings i huset å gjøre, men alt står klar til babyen. Tror jeg dropper å sortere loftet.

Går nå gjennom forsikringer og ser om der er penger å spare på å skifte strømleverandør og sånt.

Har en del regnskap liggende som burde vært sorter (egen næring til mann og meg).

Har håp om å lære meg et språk eller to. Lese en god bok.

Ha deilige ettermiddager med mann og førstefødte (jobber vanligvis ettermiddag, så er vant med hei i døra).

Bruker ekstremt mye tid på nettet.

Hadde veldig lyst til å svømme hver dag, men har fått badeforbud.

Har 1500 bilder som må inn i perm.

Og stoler som skal trekkes om.

Koser meg med fritid mens pjokken er i barnehage. Håper nestemann fødes på termin så jeg får kost meg disse 3 ukene Men trenger ikke gå over tiden.

Skrevet

Så herlig med litt tips!!

Skjønner at det er på høy tid å sortere og fremkalle sommerbildene.

Her er alt også skinnende rent, og babyens ting er lagt pent inn på det nye rommet - alt er så fint og rent der inne og det er så deilig å sitte der inne å se på vuggen og drømme seg litt bort. Gleder meg!

Og etter uttallige timer sørfing på bim ble bakedillaen nådd meg også, så i fryseren ligger nærmere hundre boller og kanelsnurrer.

TV titting ja.. har en tendens til å glemme tven, men kanskje jeg skal se igjennom frustrerte fruer igjen! Noen som vet når den nye sesongen starter??!

Ellers er jeg blitt ordentlig husmor jeg å.. vasker, rydder og lager middag til kjæresten.

Skrevet

morsomt å lese hva folk bruker tiden sin på. kjenner meg igjen. går i vasking, rydding, vasking av babytøy og utstyr, få orden på papirer, sortere ut klær fra klesskapet, se på oprah (pleier å våkne akkurat tidsnok til å rekke det), selfølgelig bruke en del tid på å lese og skrive innlegg her på BIM :-), gå en tur per dag (pluss en på kvelden, sammen med kjæresten)... være husmor den tiden man har mulighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...