Gå til innhold

Drittkjerringer hele gjengen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme om jeg bruker nick eller er anonym så får jeg ALDRI svar!!! Er jeg så kjedelig eller må man slenge dritt om noen for å bli godtatt her inne??? Og da mener jeg ikke bare på anonym, men hele nettstedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være at ingen har svar på det du har spurt om? Jeg velger iallefall ikke innlegga etter nick men der jeg kan bidra:)

Skrevet

kommer vel litt ann på hva man spør om også eller?

Skrevet

og forresten også når på døgnet du legger inn her..

Skrevet

Shoot! Jeg svarer her og nå dersom jeg har svar på det du lurer på! :)

Som ovenfor nevnt, mulig at det ikke er noen som har svar på spørsmålene dine...noen forum er også mer "stille" enn andre, det har jeg også merket. Skrvalesiden får man stort sett svar... :)

Lighten up, girl!!!

Skrevet

ja, det kommer helt an på hva du spør om, når på døgnet du spør, og du må passe på å dytte på innlegget, for her forsvinner innleggene fort nedover sidene.. Og kanskje du burde revurdere tonen du bruker når du henvender deg til folk?

Skrevet

Fengende overskrifter funker, som den du har lagt ut nå...hehe

Kanskje ikke så rart vi ikke gidder å svare deg, når du kaller oss drittkjerringer???

Skrevet

Jeg får ALDRI svar på skravle. Og de jeg svarer på avsluttes når jeg har svart. Enten så er jeg utrolig kjedelig, utrolig flink som alltid klarer å få siste ordet eller død uten å vite det selv siden jeg til og med blir oversett som anonym.

Skrevet

Og jeg er alltid hyggelig! Utenom nå... Nå er jeg bare lei meg.. jeg er her ikke hele tiden, men forskjellige tider av døgnet hver dag. Så kan ikke ha noe med det å gjøre.

Skrevet

Ikke ta det personlig ihvertfall. Det at folk ikke alltid svarer har ingenting med deg som person og gjore..Noen ganger er bare folk så oppslukte av vaksine og reima diskusjonene sine at de glemmer andre innlegg;)

Skrevet

Jeg har det faktisk på samme måten hi :-D jeg har fått svar en gang.... Så du er ikke heelt alene om å bli oversett her inne. Men det jo mange som kjemper om oppmerksomhet her!!

Skrevet

jeg svarer det jeg kan svare på. Har jeg ikke noe svar svarer jeg ikke.

Og det kan jo ikke være pga nicket ditt heller, siden du også poster annonymt også. Så er nok heller få som har svar på akkurat det du spør om..

Jeg er ikke av de "populære" her inne..og varierer veldig hvor mye svar jeg får..noen ganger skjer det jeg får null svar andre ganger mange svar. Kommer sikkert an på hva jeg spurte om.

Jeg går ikke etter nick når jeg svarer.

Skrevet

hehehe.. har lagt inn 3 innlegg i dag. å 2 innlegg her om dagen. 0 svar..

tror nok de fleste opplever det titt og ofte..

kansje ikke trådene mine er provoserende nok hehe :)

hjelper å dytte litt på innleggene sine av og til :)

Skrevet

Hva med å dytte egne innlegg? Noen går aldri bakover for å lese gamle innlegg (noe som er dumt. MYe bra baki der ;o)

Skrevet

Du skjønner på dibs skravle må du ha en del i søknaden for å komme opp på den rangen der.

-reimadress,votter,lue og så klart sokker

-id pudder i veska

-rokkering

-du må være forbredt på å gi andre dibbere du er uenig med en kooooz og klemz...??

-du må ha siste in på vognmarkedet

-du må og da sier jeg MÅ ha bakovervendt sete

-Du må ha et aldri så lite vektproblem, uansett vekt

-Du må slite med middager, derfor alle middagstråder

-Du må aldri slite på hjemmebane(ikke med nick)

-Tja...noe jeg har glemt?

Skrevet

om du har glemt noe? You aint seen nothing yet.. hihi..

Skrevet

Men nå har du fått mange svar!! Det hjelper å kalle oss drittkjærring =) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...