Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Grrr, har akkurat brukt nesten en time av livet mitt på å prate i telefonen med ulike NAV medarbeidere som manglet fullstendig oversikt over papirene mine... Hvordan kan NAV som enhet fungere når ingen av lokalkontorene tydeligvis kommuniserer med verken hverandre eller meg da?? Fikk beskjed om at jeg ikke kunne få utbetalt penger fordi et papir ikke var blitt sendt dit og dit i APRIL!!! Og jeg var personlig nede med det papiret i april fordi lokalkontoret da ikke hadde fått det fra stedet som skulle sendt det. Fy f... så forbanna jeg er... Og det verste er at jeg kun ved en tilfeldighet fikk beskjed om dette fordi jeg ringte og spurte om noe helt annet og da så saksbehandleren at det lå en kommentar på pc'en da hun hentet meg opp. Er det mulig?!? *Rister oppgitt på hodet*
blond Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Ja, det er dessverre mulig. Og jeg tror ikke det blir noe bedre den nærmeste tiden så lenge NAV-reformen er i gang. Det er tragisk for mange som går uten penger i månedsvis og som ikke har noen som står opp for dem. Det er skremmende hvor tilfeldig ting kan være og hvor stor betydning det har at man står på selv.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Ja, jeg tenkte for meg selv mens det sto på at jeg er jaggu glad jeg er frisk og nogenlunde oppegående. Stakkars dem som må gi seg i kast med det papirveldet samtidig som de er syke og slitne. Merker bare tanken på at jeg må gi meg i kast med dette imorgen tapper meg for energi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå