GoodFeeling Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 jeg skal på en stor fest til helgen å jeg er nå 9 dager over ikm og bare negative tester så langt. er det farlig med alkohol så tidlig i svangerskapet , viss det er noe da ......jeg har tatt blodprøve , men må vente lengre med svar på den. hva ville dere gjort ???
Håperogtror Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg ville helt klart unngått å drikke alkohol! Det kan være skikkelig gøy på fester uten å ha drukket også...og så er man i så mye bedre form dagem derpå ;-)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Jeg trur jeg ikke hadde drikket! Men det er jo noe man må velge selv igrunn:o)
GoodFeeling Skrevet 30. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2008 takker for svar denne siden er genial !!!!
Gjest Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Jeg var ut på fredag og turde ikke drikke noe som helst, det har vist seg at det kan være skadelig tidlig i svangerskapet. Jeg storkosa meg selv om Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå