Gå til innhold

Slapp av sier de, men hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg tips! Jeg er prøver og stresser fælt med det. Går samboer på nervene. Jeg gjør i grunn ikke så mye, men tenker mye på det og kjenner falske symptomer, og snakker kanskje litt mye om det... Hvordan skal jeg klare å ikke tenke så mye på dette her da?

Skal selvsagt slutte å gå inn på BliGravid! Der blir man jo ihvertfall gal!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja slutt å gå inn på bligravid og tenk at "jeg er ikke gravid og kommer til å ta lang tid før jeg blir det" ikke let etter symptoner bare enk at det er du som lurer deg selv og at det mensen osv. når morgenkvalmen kommer kan du gå å kjøpe deg en test men ikke før. det funker nok skal du se. skjønner at sambo blir lei og at kanskje litt av gleden forsvinner for han når du stresser så mye medn det. hvis du lar vær å stress og snakke om det tror jeg det blir mye mer glede for begge to den dagen testen viser positiv.

Skrevet

Takk for svar. Jeg venter ikke på noen morgenkvalme, for var ikke kvalm sist gang... Men skal ikke teste noe mer før etter ikm ihvertfall!!

Skal ikke snakke mer med samboeren om det. Eller noen andre for den saks skyld.

Skal selvsagt forsøke alt jeg kan å fortelle meg selv at jeg ikke er gravid og at det bare er naturlige symptomer på pms og sånn.

Men hvordan skal jeg klare å la være å tenke på det? Håper det går litt over av seg selv når jeg kutter ut å snakke om det og skrive om det.

Men hører jo andre som sier at de bare slappet av, og da satt den. Hvordan klarte de å slappe av?

Skrevet

Lettere sagt enn gjort. Jeg slet jo både med barn nr 1 og 2...Men hva med å sette opp dato litt frem i tid for en riktig fest eller liten reise, som du kan glede deg til? Kanskje lettere å tenke på noe annet enn eggløsning og IKM da??

Skrevet

Har det på samme måte.. Prøver å ikke gå inn der, burde jo vært flink og holdt meg unna hele forumet her men..

Har funnet ut at når jeg blir gravid, er det sikkert ikke et eneste symptom! Og fordi jeg har så ustabile sykluser, kommer jeg sikkert ikke til å vite det heller før det er gått lang tid :)

Har ikke tester i huset, av noe slag, og prøver å ikke snakker så mye om det...

Fokuserer mer på at jeg elsker mannen min, at vi elsker hverandre, og at vi kommer til å ha det fantastisk uansett om vi får barn eller ikke.

Skrevet

Huff, føler med dere jenter. Det må være psykisk slitsomt å holde på slik, i uvisshet hver måned. Har hørt at folk som anskaffer seg et kjæledyr, kan blir raskere gravid. Nettop fordi de slipper fokuset fra prøvingen... Da faller ting mer naturlig :)

Vet det er enklere sagt enn gjort, men lykke til.

Skrevet

Jeg har hund og et barn fra før... Men blir likevel helt opphengt og sprø! Ennå jeg hadde lovt meg selv å ta det med ro denne gangen (var passe sprø da vi prøvde på nr 1 også, tok ca ett år, så var passe lei da ja...)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...