Goodbye Kitty Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg har vært forkjølet en uke. Vært ganske tett. I dag våknet jeg mmed vondt en eller annen plass i ansiktet.. kinnet, under øyet eller noe. Kjennes litt ut som tidl. bihulebet. men har da hatt mest vondt over øyet. Begynner å lure på om det er vondt i en tann jeg kjenner? iser ikke, bare småverker, eller murrer bak en plass. Tatt paracet, men de hjalp ikke. dere som har hatt bihulebet. kan det være sånn og kan det kjennes ut som om det er i tannen?
* 5 om dagen * Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 ja, det er nok bihulene, og er det det,blir det fort verre det neste døgn. jeg har nettopp hat det,og jeg kjenner fortsatt litt vondt i bihulene,etter pencilinkuren nå.på det verste hadde jeg vondt i hele siden, også i kjeven,trodde jeg hadde problemer med tennene, men det er over nå....
La Perla Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Høres ut som bihulebetennelse ja. Vi hat jo bihuler under øynene også, og det ofte forveksles med tannproblemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå