Gå til innhold

Kan jeg ha bihulebetennelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært forkjølet en uke. Vært ganske tett.

I dag våknet jeg mmed vondt en eller annen plass i ansiktet.. kinnet, under øyet eller noe. Kjennes litt ut som tidl. bihulebet. men har da hatt mest vondt over øyet.

Begynner å lure på om det er vondt i en tann jeg kjenner? iser ikke, bare småverker, eller murrer bak en plass.

Tatt paracet, men de hjalp ikke.

 

dere som har hatt bihulebet. kan det være sånn og kan det kjennes ut som om det er i tannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er nok bihulene, og er det det,blir det fort verre det neste døgn.

jeg har nettopp hat det,og jeg kjenner fortsatt litt vondt i bihulene,etter pencilinkuren nå.på det verste hadde jeg vondt i hele siden, også i kjeven,trodde jeg hadde problemer med tennene, men det er over nå....

Skrevet

Høres ut som bihulebetennelse ja. Vi hat jo bihuler under øynene også, og det ofte forveksles med tannproblemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...