Gå til innhold

Har utrolig lyst på flere barn, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må nok innse mine begrensninger=( Jenta mi er blitt 3 år og den herligeste jenta i verden, Jeg forguder henne, og jeg har mye kjærlighet til flere barn. Drømmen har alltid vært 3 barn. Da jeg ble sammen med bf til jenta så alt lyst ut. Vi var stormforelsket og jeg var lykkelig. Ble gravid på pillen, men jeg var i skyene over at vi skulle få barn. Men så skar alt seg...Fyren var ustabil, fant ut om et rusmisbruk uten sidestykke, langing, stjeling, torpedoer..you name it. Det var krise og jeg gikk selvfølgelig fra han.. På grunn av de opplevelsene jeg hadde med han har jeg ikke lyst å innvolvere meg med en mann på lenge. Nyter å være alene med jenta mi og har det egentlig 100% perfekt=) Men så dukker dette sterke ønsket opp av og til...*hjertesukk*. Men men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, høres ut som en kjip situasjon med barnefar, men jeg vil tro at du er ung og at du nok med tiden vil involvere deg med en ny mann.

Datteren din vil nok syns det er superstas å bli storesøster selv om hun f eks er 7 år.

Opp med hodet ;-)

Skrevet

Vet ikke hvor gammel du er,men du kan sikkert drøye noen år til og fortsatt få barn:)

Og da får du satse på tvillinger da;)

Skrevet

og skulle du ikke være "ung" (35-40 år?) så kan du også trøste deg med at toget heller ikke er kjørt av den grunn, adopsjon er en fantastisk måte å få flere barn på:) vent på mannen i ditt liv, og ikke forhast deg, store storesøstre er også veldig fint å ha:)

Skrevet

Jeg ser at du ikke engang har rundet 30. Du er jo en ungbærte, hehe!!

Selv har jeg fått alle mine tre etter fylte 30, sistemann kom to uker etter at jeg fylte 35. Og i forhold til alder kunne jeg gjerne fått flere barn. Jeg ser i hvert fall at jeg er langt fra eldste mor i barnehagen.

Så du har mange gode år på deg til å få flere barn. Det er 6 år mellom meg som eldst, og søsteren min. Tror hun setter stor pris på å ha en eldre storesøster. Jeg setter i hvert fall veldig pris på henne. En mor i bhg venter barn nr 4 nå. Det blir andre barn med ny mann. De to elste er tenåringer, og moren nærmer seg 40. Hun har med andre ord litt hopp mellom "kullene" sine.

Skrevet

Hehehe..er jo ganske ung ennå, ja=) Men tenker slik om jeg treffer en mann, vil jeg jo gjerne investere en god del tid slik at jeg VET et det nye forholdet skal vare og at han er en skikkelig mann! Var utrolig blind i forrige forhold, så jeg håper jeg har lært.

Skrevet

Skjønner du er skeptisk til mannfolk, men du har jo god tid enda. Her har vi 7,5 år mellom jentene, og de har samme mor og far! ;o)

Kanskje du treffer drømmeprinsen om noen år og kliner til med to tette? Jenta di blir sikkert en fin storesøster, jenta mi har vært, og er helt super med lillesøstra si.

Livet blir ikke alltid som man har planlagt, men det går jo stort sett bra allikevel. :o)

Skrevet

en dag finner du drømmemannen og lever lykkelig=) kanskje han har barn fra før også, og dere sammen finner ut at dere vil ha ett=)

kommer det vettu=)

Skrevet

Som de andre sier: Du er jo fortsatt så ung, og du treffer sikkert en super mann en gan, som du kan få flere barn med. Det hadde jeg ikke bekymret meg for i det hele tatt hvis jeg var deg. Vær bare glad du kom deg bort fra han andre.

Skrevet

Takk=) Og, ja jeg er sjeleglad! Ble manipulert fra dag 1, og jeg som trodde jeg var en som ikke lot seg manipulere. Men å inolvere seg med en mann med psykopatiske trekk, gjør jeg aldri igjen. Alle følere er ute=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...