Mamma&LilleKrølle Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Da har jeg endelig ringt meklingskontoret..og de skulle sende meg brev når timen er klar. Kunne ta hvertfall par uker før det var ledig time.. Eh..Og så tar d jo hvertfall en mnd etter der før os-søknad og alt er i orden.. kan ta lang tid før alle papirer er i orden da skjønner jeg.. :S Men, om vi er enige når vi drar dit.. f.eks hvor mye samvær med jenta hver av oss skal ha osv.. går den samtalen fort da? Eller kommer de til å spørre og mase om alt mulig rart? Hva er det egentlig som skjer der?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Dersom dere er enige på forhånd, så går det fort;) Det er du og din eks som skal bli enige, meglerene er bare der for å veilede og holde dere i fokus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå