Gå til innhold

Har dere sett de nye skoene til Posh?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, facinerende sko, selv om de ser vonde ut å gå i!

 

Designeren har ihvertfall fått masse oppmerksomhet for skoene sine:)

Skrevet

For ikke å snakke om kommentaren under:

"- Å ha en hæl er egentlig bare psykologisk. "

 

haha den var fin

Skrevet

Hun så ut som en alien, de lange tynne beina, med et ekstra ledd i ankelhøyde :) Jeg skjønte det var henne idet jeg så bildet av skoene, ingen andre hadde funnet på å gå i noe sånt :) Hun skal ha kred for at hun tør skille seg ut i allefall.

Skrevet

Jeg fikk en skikkelig guffen følelse av de skoene... Spør meg ikke hvorfor!

 

Men klarer man å gå i dem, så hvorfor ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...