Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 http://seher.no/php/art.php?id=788295 Fasinerende!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Ja, facinerende sko, selv om de ser vonde ut å gå i! Designeren har ihvertfall fått masse oppmerksomhet for skoene sine:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 For ikke å snakke om kommentaren under: "- Å ha en hæl er egentlig bare psykologisk. " haha den var fin
Gjest Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Hun så ut som en alien, de lange tynne beina, med et ekstra ledd i ankelhøyde Jeg skjønte det var henne idet jeg så bildet av skoene, ingen andre hadde funnet på å gå i noe sånt Hun skal ha kred for at hun tør skille seg ut i allefall.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Jeg fikk en skikkelig guffen følelse av de skoene... Spør meg ikke hvorfor! Men klarer man å gå i dem, så hvorfor ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå