Gå til innhold

Bruker dere terminklubbene ofte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemmer av "min" terminklubb hele tiden.

Uansett er det ikke så mye liv der inne, så hvis jeg lurer på noe går det raskere å få svar på 3. trimester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i 2 trimester å synes det er så kjedelig inne på det forumet.. ikke så koselig liksom:( Skulle gjerne vært mer inne på terminklubben men det går så sakte der inne 2-3 innlegg i uka....

 

 

Skrevet

Helt enig..veldig lite liv og det går ofte opp igjen de samme spørsmåla på 2trim... men snart går jeg over i 3.trim, der er det bra med liv virker det som;)

Skrevet

Har vært litt på janarklubben09, men enig i at det er lite liv der, det hadde jo vært kos om flere hadde begynt å "henge" der hehe.. iogmed at vi alle har termin samme mnd, og sikkert har mye felles:)

 

Samme her rusler videre til 3 tri om litt under 2 uker endelig:)

Skrevet

syns mange inne på terminklubbene er overlegene kommer det nye inn blir di oversett siden di som har vært dær allerede har fått god kontakt med andre. blir nesten bare trist av og gå inn dit..

Skrevet

 

Jeg bruker gjerne terminklubben, men er såpass tidlig i graviditeten at det ikke er så mye å "sammenligne" ennå :) Hadde vært mye koseligere om flere delte erfaringene sine der, men det er jo tross alt flere på 2. og 3. tri,så man får jo fortere svar der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...