Gjest Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg glemmer av "min" terminklubb hele tiden. Uansett er det ikke så mye liv der inne, så hvis jeg lurer på noe går det raskere å få svar på 3. trimester.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg er i 2 trimester å synes det er så kjedelig inne på det forumet.. ikke så koselig liksom:( Skulle gjerne vært mer inne på terminklubben men det går så sakte der inne 2-3 innlegg i uka....
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Helt enig..veldig lite liv og det går ofte opp igjen de samme spørsmåla på 2trim... men snart går jeg over i 3.trim, der er det bra med liv virker det som;)
Gjest Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Ja, mye liv på 3.tri. Mer enn på skravle syns jeg faktsik
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Har vært litt på janarklubben09, men enig i at det er lite liv der, det hadde jo vært kos om flere hadde begynt å "henge" der hehe.. iogmed at vi alle har termin samme mnd, og sikkert har mye felles:) Samme her rusler videre til 3 tri om litt under 2 uker endelig:)
mamman til pia, eli og mari Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 syns mange inne på terminklubbene er overlegene kommer det nye inn blir di oversett siden di som har vært dær allerede har fått god kontakt med andre. blir nesten bare trist av og gå inn dit..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Jeg bruker gjerne terminklubben, men er såpass tidlig i graviditeten at det ikke er så mye å "sammenligne" ennå Hadde vært mye koseligere om flere delte erfaringene sine der, men det er jo tross alt flere på 2. og 3. tri,så man får jo fortere svar der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå