Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg får så halsbrann.. Og gulper på en måte så mye om dagen.. Akkurat som jeg småkaster opp i hytt og pine.. Regner med at det kommer av svangerskapet.. men finnes det noen gode råd mot det?? Tør jo nesten ikke bøye meg fremover.., bare når jeg sitter rett opp og ned så kan jeg gulpe..
Gjest Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 for min del var gaviscon det eneste som hjalp mot halsbrann.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Hjelper det mot halveis oppkast også?? Halsbrannen er ikke det verste egentlig...
Gjest Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Det vet jeg ikke. Tror jeg bare hadde halsbrann. Men virker jo syrenøytraliserende, så skulle nesten tro det hjalp mot oppstøt også.
Musemor med tre søte små Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Det som hjalp best når jeg gikk gravid var LoveHarts, du vet disse mintdropsene med rare meldinger på
Masaili <3 Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Novaluzid funket på meg, både mot halsbrann og sure oppstøt. Kjøpes på apoteket, og smaker faktisk godt:)
Synnøve_Solbakken Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Gaviscon hjelper godt mulig mot gulp også, barn med reflux bruker nemlig det. Hjelper hvertfall på halsbrann, som jo er en slags gulp uten at maten kommer helt opp. Verdt et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå