Gå til innhold

Jeg gulper... noen gode råd??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får så halsbrann.. Og gulper på en måte så mye om dagen.. Akkurat som jeg småkaster opp i hytt og pine.. Regner med at det kommer av svangerskapet.. men finnes det noen gode råd mot det??

 

Tør jo nesten ikke bøye meg fremover.., bare når jeg sitter rett opp og ned så kan jeg gulpe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper det mot halveis oppkast også?? Halsbrannen er ikke det verste egentlig...

Skrevet

Det vet jeg ikke. Tror jeg bare hadde halsbrann. Men virker jo syrenøytraliserende, så skulle nesten tro det hjalp mot oppstøt også.

Skrevet

Det som hjalp best når jeg gikk gravid var LoveHarts, du vet disse mintdropsene med rare meldinger på

Skrevet

Novaluzid funket på meg, både mot halsbrann og sure oppstøt. Kjøpes på apoteket, og smaker faktisk godt:)

Skrevet

Gaviscon hjelper godt mulig mot gulp også, barn med reflux bruker nemlig det. Hjelper hvertfall på halsbrann, som jo er en slags gulp uten at maten kommer helt opp.

Verdt et forsøk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...