Gå til innhold

Har dere hørt dette navnet før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veninna mi har nettopp fått ei søt lita jente (hurra) og hun skal kalle henne for Iselina. Hun sier at dette er et helt vanlig navn, men jeg har aldri hørt det før. Liker det forøvrig ikke så godt heller, men pga den nydelige jenta venner jeg mg sikkert til det=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hørt det nei. Men synes ikke det var den verste nykonstruksjonen jeg har hørt.

Skrevet

Har bare hørt Iselin før, men det var jo forsåvidt pent med en a på slutten også. Bortsett fra at mitt forskrudde hode tenker vazelina bilopphøggers når jeg leser det :o/

Godt man får en søt jente til å rette opp inntrykket :o)

Skrevet

Nei, det har jeg ikke hørt før.

Likte det ikke så godt jeg heller.. Høres ut som en Vaselinboks fra Nord Troms. Men, som du sier, du blir nok vant til det på den søte jenta..

Skrevet

Ikke hørt det før, men synes det var søtt. :-) Men så liker jeg litt søte navn også da - så lenge det dreier seg om enkeltnavn. :-)

Skrevet

Bare glemt å fjerne det.. Bra nå, he he. Fikk en skalle i fleisen og hjernerystelse! Ugh!

Skrevet

Sikkert bare en an versjon av Iselin. men synes det høres ut som plastelina, sann man lekte med som liten....

Skrevet

Aldri hørt det, men ikke det verste jeg har hørt. Det ligner litt for mye på andre ord til at jeg ville vurdert det som navn selv.. som nevnt vaselina, plastilina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...