Gjest Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Holdt på å flire meg i hel der jeg satt i tlf.kø hos vital, ang ulykkesforsikring. Hvilken pausemusikk fikk jeg på øret?Jo, "Hurt" med Cash. "I hurt myself today...."
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Hehehe passene valg av ventemusikk ja :=D
Gjest irismor Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Den som velger ut pausemusikken på vital har i hvertfall en kul sans for humør *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå