moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Når jeg fyrer i ovnen, og skal sitte i ro i stolen min, eller vi skal leke på gulvet, syns jeg at 26 grader er fint. Jeg er nok litt ekstrem der ja.. Men så liker jeg best å kle meg i dongri bukse og bare t-shirt også, liker ikke genser. Mamma og mannen syns det er fint med ca 19 grader og jeg fryser alltid når vi er der om vinteren. Pappa liker best 22 grader og det er jo ikke gale, men han skal alltid lufte så masse.
NoDoubt Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Aner ikke.... Har varmepume i stua og den vil jeg tro står på ca. 24 grader.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Vår står på 18 eller 20 grader, meg jeg fyrer i tillegg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Til vanlig liker jeg å ha det veldig godt og varmt. Har ikke gradestokk, fyrer til jeg synes det er passelig.. Men nå for tiden er det som jeg er i overgangsalderen, er så varm og svetter av ingenting, så alle fryser hos meg.. Så når bebis er ute kommer jeg vel til å få kuldesjokk og fryse resten av vinteren.. Godt jeg har masse ved så jeg kan fyre hver dag..
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2008 He he ja jeg er glad for at jeg har gratis ved. Og at det ikke er slit å lage den, for sambo er i bransjen =) Noen ganger er jeg med å hiver den inn i kjelleren. Men smisker meg som regel til at han henter opp til meg, han er snill også =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Liker at det er ca 23 grader.
Monstermamma Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Rundt 20 på dagtid når vi er i aktivitet, kanskje ett par grader mer til kvelds når vi kryper opp i sofaen!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 ligger mellom 19 og 21 grader, har ei venninne som bruker å ligge på 26 grader, der greier jeg ikke å være så lenge om gangen.... barna mine blir helt røde på skinnene, og jeg får hodepine...hehe:))) forskjell på folk gitt:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Har vært en typisk frysepinne helt til jeg ble gravid og trodde jeg kom til å føde en stråleovn ) Fremdeles er jeg mye varmere enn "normalt" så her står varmepumpa på ca 20 grader. Hender det blir kjølig på ettermiddagen så da fyrer vi i tillegg, men blir det for varmt må jeg stadig ut på verandaen og trekke luft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå