Ei_tulle_med_øyne_blå:-) Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Da mener jeg noe selvopplevd eller noe venninna har opplevd. Bare noe å le av eller tenke over, eller noe scary for den del:-) Jeg har ikke noe på stående fot, men jeg venter ivrig på innspill fra dere! KOM AN:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Når jeg først leste overskriften tenkte jeg at "eeek, er det noen som har avslørt en hemmelighet og vil gi meg sjansen til å forklare meg, nå eller?" men så har jeg egentlig ikke noen hemmeligheter, så da kan jeg jo fortelle litt om klønemannen jeg er gift med i steden ;o) Mellomrommet mellom senga og veggen på hver side på soverommet vårt er smalt - kanskje 40cm. Gubben sover ganske urolig, så det som skjer var jo bare et uhell waiting to happen - han snur seg brått, feilberegner avstanden fra kroppen og bort til sengekanten og detter ned i det smale mellomrommet. Siden han er ganske bredskuldret så blir skuldrene presset inn mot brystet mens han ligger på rygg så han klarer ikke reise seg heller. Jeg (og han; han har heldigvis selvironien i orden) holdt jo på å krepere av latter )) Samme som den gangen jeg datt i trappa - hylte som en gris og humpa nedover på rompa. Helten i skinnende rustning reagerer lynraskt inne i stua og skal komme og redde meg. Bare at stolen velter når han er på vei opp og han sklir så lang han er på parketten på veien og deiser i gulvet selv. Så der satt vi til slutt i gangen begge to, med hver vår gjeng blåmerker :oD
Gjest Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Kommer ikke på mye. Men meg og en venninne snakket akkurat om hvordan hun fikk vite at jeg var gravid, litt artig historie i grunn:P Vi sto på jobb da, på den lokale bensinastasjonen, det var fredag ettermiddag og rushet var akkurat ferdig. Vi har mange faste kunder der da, som vi alltid veksler to ord med. Så kommer det inn en gutt i 20-årene, som vi begge har snakket masse med før. Vi snakker nå om det vanlige, og da han heller oppi kaffe spørr han meg bare rett ut om hvor mange mnd jeg var på vei (Jeg var da 4,5 mnd og hadde akkurat funnet det ut selv, hadde egentlig ikke mage, hvertfall ikke i den hengete jobb-skjorten) venninnen min laget den høyeste *PSSST* lyden og ser på mannen som om det var noe alvorlig i veien med han, man spørr liksom ikke om sånn til jenter uten at de er DELDIG tydelig på vei... Da han gikk måtte jeg jo bare fortelle det at jeg VAR gravid og begge holdt på å knekke sammen! Hun var driiitflau og det var vel i grunn jeg også, men hun kunne jo fortsatt ikke se noen mage:P Hehehe
Gjest irismor Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Jeg skulle lage hjemmelagd pizza. Elsker pizza med tynn bunn. Hadde ikke bakepapir så jeg brukte matpapir. Når samboeren skulle forsyne seg av pizzaen så satt den som limt fast i matpapiret. Han tok da litt hardt i og pizzaen sprutet litt pizzasaus på hånden hans. Da brant han seg stakkars. (jeg ler så jeg griner mens jeg skriver dette) Så ble han så forbanna på pizzaen at han tok tak i matpapiret for å kaste den. Men da levde pizzaen sitt eget liv. Den ville ikke kastes, så den fant ut at den skulle lage litt krøll. Så matpapiret revnet og samboeren tar etter pizzaen på instinkt. Så da brant han seg noe forj#vlig. Kastet fra seg resten av pizzaen og løper inn på badet for å vaske seg. Men da tar han litt hardt i badedøra hengslene knakk og bade døra ramlet i hodet på ham. Lenge siden vi har hatt hjemmelaget pizza gitt =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå