sprø prøver Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Er så spent om dagen. En liten nedtur i dag tidlig, da tempen plutselig var litt lavere...Har mensmurringer, men ingen tegn til tante rød ennå.Tok en gravtest kl 11.00, men ikke noe utslag ....Setter vikrleig pris på om noen kan gi tilbakemelding. http://www.fertilityfriend.com/home/17e9a9
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg synes det ser lovende ut at tempen sank 6 dpo og at den steg igjen etter det. Litt dumt at tempen sank i dag, men hvis den stiger igjen i morgen, eller holder seg like høy, så synes jeg at den ser lovende ut. Masse lykke til!!
sprø prøver Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Tusen takk.Det blir spennende å se hva som vil skje de neste dagene.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Ja det blir veldig spennende! Når skal du teste? *Krysser fingrene*
sprø prøver Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2008 Jeg tok en test i dag kl11.00, klarte ikke å dy meg, men det var ikke antydning til strek. Lover ikke godt, men har ikke ikm før torsdag...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Da er det jo fortsatt håp:) Krysser fingrene for at testen blir positiv på torsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå