Gå til innhold

P-ring... erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått resept på p-ring. Gyn. anbefalte denne da den inneholdt mindre hormoner enn minipille, var bra for hud og hår og blødningskontrollerende.

Noen erfaringer med denne? Vanskelig å ta inn og ut?

Har ikke begynt på den enda, må vente på mensen, så er interessert i å høre hva dere syns og hva jeg har i vente...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dummeste i hele verden!!

Kjente den hele tiden, var redd den falt ut osv..

Også var det jo umulig å ha sex med den - så kunne like gjerne hatt et pessar man satte inn, istedenfor å ta den ut hver gang..

Kondom er enklere!! Det syntes tilogmed min daværende samboer.

Skrevet

Jeg likte den veldig godt. Litt knøvel første gang jeg skulle sette den inn, men ikke spesielt vanskelig egentlig. Den satt på plass, og merket ikke noe særlig til den. Lett og dra ut også!

Men jeg ble veldig humørsyk av den og måtte slutte. Er visst veldig var for hormonforandringer. Derfor jeg prøvde den, for p-piller tåler jeg ihvertfall ikke. Fra nå av blir det kun kobber spiral på meg :-)

Skrevet

Forresten:

Min mann merket forresten ikke noe til den. Men den går helt fint an å ta ut ved samleie. Kan ha den ute i så og så lang tid (3 timer?) før den mister virkningen... Står i pakningsvedlegget mener jeg...

Skrevet

Ja, gyn. sa man kunne ta den ut i 3 timer.

Veldig spent, regner med man finner en teknikk etterhvert, men må være ekkelt å lure på om den er der eller ikke....

Jaja, funker den ikke, blir det vel p-piller da, selv om jeg ikke liker det så godt..

HI

Skrevet

Brukte den en liten stund, og jeg er veldig fornyd med den. Gjorde så jeg ikke ble gravid, slik som p-pillene fikk meg.

Jeg kjente ikke noe til den, min mann kjente den litt men ikke på en negativ måte, min ex kjente den ikke i det heletatt.

Jeg hadde nok brukt den enda, om ikke min mann hadde vært steriliser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...