Sessa ruger igjen... Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Har frøkna hjemme pga kraftig forkjølelse. I tillegg holder hun på å få 2 årsjeksler så hun er litt plaget med det. Så nå sitter vi og spiser is (deilig for gommene det!) og etterpå skal vi bake boller. Til middag blir det spagetti, for det er frøkna så glad i, og det trenger ikke være så mye tygging heller. Og mens vi sitter her og koser oss, sover lillebror ute, lykkelig uvitende om hva han går glipp av.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Åh, så deilig med litt mor/datter-kosestund! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå