*Babyønske* Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Vi er straks i gang med var 10pp... 10 frustrerende mnd... jeg har gått på 3 pergo kurer uten hell...Det eneste jeg har fått med kurene er vanvittig uren hud..Mye kviser i ansiktet ( I dag har jeg kontaktet legen min og vi skal få henvisning til test av mannen... Kjekt å være i gang, samtidig veldig skummelt...Kan jo resikere å bli skuffa.. Hvordan holder dere motet oppe jenter??? Kjempe fortvila her jeg sitter...Mye grining på meg og ikke lett å tenke positivt!! Klem fra meg
malla85 Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Jeg er og i 10. mnd med prøving. Og det er klart det tar på... Det jeg prøver å gjøre er å fylle dagene med noe som tar tankene bort fra hele prøvegreia. Halve dagen er jeg på jobb, så det er jo greit. Ellers så prøver jeg å trene, ihvertfallto ganger i uka. Lese bøker. Ser på tv- serier jeg har lasta ned ( så jeg kan se flere episoder etter hverandre), være med venner osv. Det kan og være godt å snakke med samboer om hvordan du har det. Han føler nok det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå