Gå til innhold

Hva kan ei på 10 mnd ønske seg til jul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leker har vi tonnevis av pga har jo en gutt som er 2,5 år eldre...

Vinter klær vil jeg jo alt ha kjøpt inn til jul liksom så hva kan jeg da ønske meg til henne?

Forskal til jenteleker vil jeg også gjerne ha. Her går det jo mye i biler og gutteleker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

emilie fikk kopp, skål og tallerken i samme design fra til bords pluss gavekort på fru lyng på 500 kroner i fjor. da var hun litt yngre enn 10 mnd da..

lekekjøkken er jo morro.

du bør ønske deg leker som er fra 1 år og oppover om dere vil ha mer leker til henne.

puttekasser og klosser er veldig morro her. det begynte hun med da hun var litt under 1 år.

hun fikk en ariel gåbil til 1 årsdagen sin, veldig populær. den spiller og tuter og både ariel og fiskene osv går rundt på den når den spiller musikk.

det er jo så mye rart man kan få tak i =p

ulltøy er jo en fin ting å ha =)

Skrevet

Takk for fine tips... puttekasser og slikt har vi, og gåbil, MEN den er jo veldig guttelook på den da... Kunne jo ønska oss litt mere i rosa og andre jentefarger... :-)

Kjenner jeg er skikkelig dårlig på dette meg jenteleker enda, etter å ha hatt kun gutt i 3 år... Er vel fortidlig med dokker og sånt vel??

Skrevet

ja, tror det. emilie fikk dukkevogn av farmoren sin for 2 mnd siden. da var hun 12 mnd. hehe.. den er altfor stor og egentlig bare tull å ha alt.. så den står nå i et hjørne og venter til hun blir større =P

hun har sånne smådukker da.. men bruker de svært sjeldent..

sikkert morro for henne å ha en litt mer jenteaktig gåbil, men det er jo ikke sikkert hu bryr seg så veldig enda. hehe..

vi kjøpte bankebrett med hammer til henne i går.. sånn man slår ned sånne "pinner" og snur den igjen så banker hun igjen på andre siden.

liker hun bøker da? emilie elsker bøker med dyr inni..

puslespill..

Skrevet

Dukker og dukkevogn har vært en slager her i huset. Minsta fikk sin da hun var drøye året og det har vært stor stas.

Det finnes jo dukker i alle størrelser og dukker med bleier, klær og smokk har vært stas. Mye omsorg i disse små menneskebarna våre:-)

Ellers er koppestell (i plast) artig, kjøkken med utstyr i plast. Det er stas for både gutter og jenter. Spill som dyrelotto er artig. Selv om de er litt små så er det gøy med bilder og dyrelyder, så kommer det etterhvert.

Bøker er kjekt å få!

Skrevet

Kommer til å ønske meg ullklær til jentene mine på 10 mnd til jul. Syns liksom aldri vi får nok av bodyer, strømpebukser og pysjamaser.

Bilseter står også på ønskelista, regner med vi må ha nye ved juletider. Vet det er dyrt, men kanskje noen kan spleise? Håpe, håpe:)

Akebrett? Ser for meg at det kan være morsomt å bli dradd på det. Eller er det alt for tidlig?

Håper ikke vi får alt for mye leker egentlig. Det blir det alltids nok av tenker jeg. Men hvis noe gir det, håper jeg det er treleker. Byggeklosser etc.

Tenkte kanskje å gi dem gyngehester selv.

Skrevet

Vi kjøpte noen deilige ullfleece luer fra nøstebarn i går....jeg kommer til å ønske meg ting fra de til vår ett åring.....

pysje....rinnestikket bukse osv...de er så mye å gode..

Helst klær...ikke så mye leker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...