Tweak Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Ja, da hører jeg plutselig til her inne! Første trimester har jo egentlig gått utrolig raskt! Har svært lite symptomer, det jeg har er ømme pupper, smerter i voksende livmor og lyst på sterk mat. Har ikke vært kvalm, med unntak av en uggen følelse i magen noen få ganger. Det kjipe er at jeg har hatt flere småblødninger som har vist seg å være en lett blødende livmorstapp. Blir litt blodtilbladet utflod liksom. Har vært til legen med det forrige uke og fikk da en ekstra ultralyd med et gammelt apparat, kunne så vidt skimte en liten pjert som trådde vannet og strekte på seg! Jeg har fått time til ordinær ultralyd 24 oktober, og det er jo ikke så lenge til! Vurderte først å bestille en privat ul tidlig, men siden ul kom opp såpass kjapt så tar vi kanskje en 3D ul senere i stedet tenker jeg!
Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Velkommen inn hit=) Jeg har også hatt veldig lite plager. Ingen kvalme, bare ømme bryster og strekk i "livmorbåndene" ... Har begynt å få en del vondt i ryggen de siste ukene og slikt, men håper det kommer seg litt etterhvert! Var på u.l 16.september, en helt utrolig opplevelse! Gled deg! =D Hvor gammel er du da, og hvor bor du?
Tweak Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg fylte nettopp 26, så er jo i en perfekt alder, he he. Har ventet på dette lenge (dvs. mannen var treeeeg, kremt... :-) før det plutselig skjedde i sommer. Godt å høre at det er flere med de samme symptomene som meg! Leser jo mest om de som har endel plager, og føler at jeg burde ha kjent mer liksom. Bor forresten i nærheten av Ålesund. :-) Hva med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå