Let's hear it for the boys! Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Tenker på måten du kler deg på...?
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 jeg er en grå mus. Trenger en make-over....
Raych Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Stilen varierer litt etter hva jeg har lyst til å ha på meg den dagen, og hva slags anledning det er:) Har vel ganske avslappet stil, men går aldri i joggebukse ute blandt folk. Kun på trening:) Kler meg nok litt annerledes på jobb enn ellers. Passer liksom ikke med alle mulige klær i den jobben jeg har. Blir mye "pene" klær der:)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 jeg tror jeg har veldig om ikke personlig så i alle fall gjennomørt stil på alt annet enn klær, hehe men liker å kle meg vanlig pent.... går ofte i bukse og topper/gensere/skjorter og cardigans... eller i skjørt og støvletter.... men i fohold til mange på skolen som virkelig har personlig stil blir jeg liksom alltid en i mengden... vet liksom ikke åssen jeg skal kle meg litt fint og moderne jeg...
ifie Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Nei, jeg tror ikke jeg har det. Jeg kjøper det jeg syns er fint, og kler meg slik det passer meg om morran. Har nok mye kjedelige klær, og er alt for dårlig å pynte meg/kle meg stilig...
TøffiTrynet☠ Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Jepp! Stilen min er: Svart/grå med innslag av rød, lilla eller lime. Skjørt med dr Martens boots. Helt smale eller helt vide jeans med f.eks hettejakke, eller en lang strikket jakke og Converse sko. Om vinteren er jeg glad i parkasen min. Liker store gode fargerike skjerf i halsen. Stilen min henger vel litt igjen i grunge'n.. Liker det!
Gjest Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Ja har vel det. Liker retroklær. 60- og 70-talls
Shabby Cheap Chic Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Avslappa... Med baggyjeans og trange topper... Det er typisk meg.. LLitt rocka, bustete frisyre...
cherry coke Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Har en rocka/klassisk stil vil jeg si=) Kan like gjerne gå med baggy jeans og converse som smale jeans og ankelboots=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå