Gå til innhold

Har så lyst å si det!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste uke får jeg magen min (nesten) tilbake! Da kommer lille nurket vårt til verden - og jeg klarer nesten ikke vente!! Jeg er redd, nervøs, glad og har sommerfugler i magen... Jeg kan egentlig ikke helt tro at dagen med stor D er i neste uke! :o Whææææææ!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :)

Gruer meg litt til det, men får bare ha troen på at det kommer til å gå kjempe fint.

Skrevet

Jeg antar det er keisersnitt du skal ha - siden du vet når Baby kommer?

Og JA, jeg også teller ned dager (later som om det er senest 11. oktober at Baby kommer ut) til jeg får magen min og KROPPEN min tilbake igjen! Gleder meg sånn til å kunne se normal ut når jeg går - blant annet.... Kunne skrevet 5 sider om alle de tingene jeg gleder meg til å gjøre som ikke-gravid! Men sukk (eller hurra?), dette er tredje og siste gangen jeg skal huse et annet menneske. Så jeg får nyte de få dagene som er igjen så mye jeg kan.

Chell - er du amerikansk/engelsk som meg?

Fra Oslo?

Skrevet

Jeg kommer nok til å gå igjennom dette enda en gang til før det er stopp for vår del... Forhåpentligvis innen det skjer så har jeg glemt hvor sliten og lei jeg er nå ;)

ChellBell er et kallenavn jeg blant annet fikk da jeg bodde i USA. Er ikke amerikansk. Kommer fra Bærum ;)

Skrevet

Ahhh, kallenavn! Alle amerikanere må ha ett eller flere kalle-/klengenavn! Det gjelder også meg - mine barn har minst 4 klengenavn, mannen min Øyvind blir mest kalt Oyvie og de fleste av mine venner blir kalt noe annet enn det de opprinnelig heter. F.eks. Hans Olav = Hansy, Trond = Trondy, Åshild = Åssie, Gjertrud = Gerty osv., osv. For "kjært barn har mange navn", sant?

Skrevet

Så heldig du er!!!!

Denne siste vente tiden føles jo lenger enn resten av svangerskapet jo.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...