Kliko Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Når jeg la meg i går kveld lå jeg å prøvde å kjenne liv ( noe jeg alltid gjør:P) og har aldri kjent noe som på en måte har bekrefta skikkelig bevgelse. Men plutselig så kjente jeg det skikkelig!! Ble så utrolig glad! Kjente det mange ganger etter det:D weei! Glad jeg nå =)
Linn...*Førstegangs* Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Så koselig! Jeg er 15+3 og lurer fælt på når jeg begynner å kjenne liv, og hvordan det kjennes ut. Tenk at du har en sprell levende krabat inni der! Det er ganske magisk!
Kliko Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Ja, det var kjempe gøy Jeg kjenner igenting hvis ikke jeg legger meg på magen da, så du kan jo prøve det Kjente ut som om det var noe som tråkka på en stor boble hvis du skjønner:P hehe, det kommer nok snart på deg å :D:D
Murkli - med en liten gutt:) Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 aaw:D hvor langt på vei er du? jeg er nå 17+4 og venter enda på noe bevegelse!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Så koselig!! Selv var jeg 16+1 da jeg kjente det første gangen denne gang (2. gangs) og nå når jeg er 20 uker er det 4-5 ganger daglig og lenge av gangen. I dag tror jeg storesøster kjente det utenpå magen også!! Til tross for litt polstring på magen min, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå