Gå til innhold

Hva ville dere gjort?? Ang. sminke til eget bryllup...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss i Thailand, og har en bryllupsplanlegger som ordner alt. Hun sier at i Phuket, der vi skal ha bryllupet kjenner hun ikke til hvordan make-up artistene er (da hun ordner med flest brylluper i en annen by). De er kjente for å ikke spare på noe, og man kan fort bli nesten ugjenkjennelig... Det skal sies at de er eksperter på skjoennhet osv, men det kan noen ganger bli litt mye av det gode.

Jeg er ikke så verst flink til å sminke meg selv heller, men hadde selvsagt vært litt stas å bli ordnet med på dagen, og få det litt annerledes enn man vanligvis gjoer...

En venninne foreslo at jeg kunne ta en "sminketime" i byen her i Norge, et sted de er veldig flinke, der de viser og forteller hva en kler. De sminker både meg og på et ark, så jeg vil huske det. Men dette vil jo selvsagt bli atskillig dyrere, og da må jeg jo gå til innkjoep av endel sminke også. Samtidig som det sikkert er goey og lærerikt. Da kan jeg jo sminke meg selv på dagen...

Hva hadde dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde prøvd en sånn sminketime her hjemme. Da lærer du det jo en gang for alle, og bryllupet blir sikkert ikke siste gang du skal være ekstra fin.

Lykke til forresten! det blir sikkert et flott bryllup!

Skrevet

Synes veninnen din sitt forslag var veldig bra! Men har du ingen med deg som kan sminke deg? Ikke noe gøy å se ut som en transe på bryllupsdagen=)

Skrevet

Jeg hadde tatt en slikt sminkekusr selv.

Kurset og den nye sminka er jo noe som kommer godt med i ettertid uansett. Angrer på at jeg ikke gjorde det på den måten, hun som sminket meg var ikek noe flink og jeg irriterer meg når jeg ser på enkelte bilder i ettertid.

Skrevet

Ville tatt en time her hjemme.. Evt fått noen som er med dere (forlover?) til å sminke deg eller gjøre det selv..

Tror ikke jeg hadde fått noen der nede til å sminke deg, du skal jo være gjenkjennelig på den store dagen =)

Skrevet

hehe.. nei, det er akkurat det jeg har tenkt på og- kanskje jeg forveksles med en girl-boy eller hva de kaller dem :)

Ja, jeg synes også det var et supert forslag, men ser bare for meg at det kan bli dyrt.

Jo, har med forlover, men lurer på om jeg ville gjort det selv- litt kontrollfreak... hehe... Også er jeg egentlig ganske flink til å sminke (om jeg får si det selv). venninna mi sminker seg ikke noe særlig.

Skrevet

hadde absolutt gjort det selv :) har sett mye smininking i thailand når jeg bodde der og tror det nok lett kan bli for mye av det gode ;)

masse lykke til!!

Skrevet

Ta et sminkekurs, du.. Du vil vel ikke risikere å se ut som en geisha heller? (eller et vandrende malerskrin, som pappa kaller oversminkede damer) hehe..

Skrevet

Ja, det hadde ikke vært noe særlig :-o

Kanskje jeg skulle tatt et sminkekurs i forb. med julebort, så er jeg ferdig stæsja til det også :)

Skrevet

Jeg sminket meg selv, ville se ut som meg selv på dagen.

Og jeg så fantastisk ut om jeg skal si det selv.. =)

Skrevet

Godt og hoere :)

Kanskje satse på det da...

Er jo riktignok jul, og det hadde sikkert gjort seg med et juletre der nede, men :-D

takk for lykkeoenskinger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...