Gå til innhold

da ble det ny tråd igjen: 4/5 pp på oss no jenter:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da ble den andre så lang:)

høres ut så me alle er like frustrerte no..uff ikkje noe kjekt!!

håper virkelig denne blir siste tråden før 1 trimester:) hehe

masse lykke til jenter!!

mange store klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar plass i denne båten jeg da:) Håper oppholdet ikke blir så lenge.. Krysser virkelig fingrene for at vi klarer det nå jenter!!!

Jeg vil, jeg vil, jeg vil!!!!!!!!!!!

Skrevet

Bra Susi! Godt med ny tråd!! Ikke så langt å bla! Vi satser på at neste tråd blir på 1. trimester ja!!!

VIL HA SPIRE!!! Tror uansett jeg har gjort det jeg kunne for denne mnd, hadde positiv test på søndag. Så hjelper vel ikke så mye lenger nå. Men skal ha sex i dag for sikkerhetsskyld!

Skrevet

Jeg trodde vi hadde klart å dekke de viktigste dagene når vi holdt på under EL.. men men.. evig mysterium det der. Lurer virkelig på hvorfor det tar så eng tid for noen, mens det for andre klaffer med en gang. Hver gang jeg tester nå så er jeg så pessimistisk. Venter faktisk på at testen skal bli negativ.. Men blir liksom like skuffet hver gang:( Håper at jeg skal ta feil for en gangs skyld. :P

Hopp og rull i høyet babyklar 85:) Noe godt kommer det jo ut av all denne månedlige prøvingen..hehe.

Har du fortsatt tr Susi?

Klem klem

Skrevet

nei no er tr reist så la hekketiden begynne:) hehe..

merker alle er like frustrerte no så no må det funke...

eg skal prøve så godt eg kan å ikkje tenke så mye på babylaging, men ikkje så lett enda.. er jo alt eg tenker på!!!

kommer sikkert til å ta 10 gr.-tester før eg tror på det viss/når den blir positiv.. hehe

ja bra å hoppe i høyet litt etter el øg:) krysser fingrene for oss no:)

Skrevet

Hallo dere,

Jeg tror jeg er på "galeien" igjen...:-) Jeg hadde jo lovet meg selv å ikke bim'e så mye... Holdt helt til i dag, sikkert fordi jeg er syyyyk. Grrrrr... Har blitt skikkelig forkjølet og så kjenner jeg en ulmende bihulebetennelse på gang... Var hos legen i dag (siden jeg har fri i dag). Jeg fikk den laveste dosen med antibiotika men skal se det an litt til. Han synes ikke jeg skal gå på antibiotika hvis jeg ikke absolutt må, siden vi prøver å bli gravid. Hihi, han ba meg slappe av og ikke stresse for å bli frisk og så sa han: "Det er vel det beste når det gjelder prøvingen også, stress er ikke bra da, men det vet du vel...!" Så lo han litt. Så nå sitter jeg her med skikkelig vondt i hodet, snørrete og synes fryyyyyyktelig synd på meg selv både fordi jeg er forkjølet og ikke gravid...:-D *DA* må jeg vel få lov til å bim'e litt? :-D

Det er jo typisk, at både mannen og jeg er blitt syke nå. Vi tok oss fri i går og i dag, begge er syke og el er like rundt hjørnet. Utrolig dårlig timet! Grrrrrr.... Vareleveringen foregår kontinuerlig (annenhver dag), men er redd ting er litt i ulage, både hos meg og han.... Jaja, blir vel en ny pp på meg da..... grrrrr..... :)

Klem

Skrevet

hei:)

uff så kjedlig å vere syk da:( men har hørt det er større sjangs å bli gravid når du er gravid da:)

men ikkje så deilig å "kose" seg litt i lag med snørrete neser osv da.. hehe.. men håper dåke begge blir bedre til el kommer:) god bedring:)

og ja lov å bim`e da:) hehe...

klem

Skrevet

Stakkars deg A1973. Håper også du blir frisk før el!!

Jeg burde også holde meg unna her ihvertfall en uke nå.Nå er jeg jo i perioden hvor jeg bare kan vente på at jeg kan teste. Og det er jo da man oftest (ihvertfall jeg) blir gal!! Får se om jeg klarer det! I morra reiser jeg bort og kommer ikke hjem før søndag, og da er det jo plutselig bare en uke igjen til jeg kan teste! Weeee!!!

Klem til dere!

Skrevet

God ettermiddag jenter!

Joda, formen er faktisk mye bedre i dag, min ihvertfall. Vet ikke helt hvordan mannen er enda, har ikke snakket med ham i dag. Her virker det som om el er på full fart, hadde el-slim i går og i dag og hatt litt vondt i dag. Regner da med at el blir i morgen eller fredag., Hahahahaha... VRÆÆÆL, jeg tror ikke jeg klarer å la være og teste etter el... Er altfor nysgjerrig... Dessuten... det er jo greit å vite når el er, for å vite når ikm blir? :-D

Jeg kjenner galskapen begynner å innhente meg igjen... Jeg som har vært tilnærmet normal i over en uke nå! :-D

Jaja, her praktiserer vi hekking annenhver dag, etter råd fra andre her. Håper det klaffer da! :-D Er forøvrig litt usikker på det med annehver dag... Er livredd for å ikke ha nok "innabords"! :-D

Klem

Skrevet

hei jenter:)

i dag har vært på 2 års kontroll med vanessa:) ho fikk så mye skryt for kor flink ho er til å snakke og gjøre seg forstått, og self forstår:)

men ble sint når ho skulle til legen på 2 års sjekken.. hehe.. legen fikk ikkje sjekke ho.. oh helsesøstera ble helt sjarmert:) vanessa ville gi ho klem og suss når me skulle gå.. go` jenta mi:)

og gjett hva som kom når eg kom hjem da..... EL-SLIM!!!!!!!

aldri sett det før eg, sikkert for at eg ikkje har sett etter det..

regner med at det er el-slim iallefall... var noe slimaktig som eg kunne dra noen cm:) er ikkje det el???? hihi.. så happy eg iallefall.. bare håper det er el-slim:p

så her skal det hekkes i dag ja:)

babyklar: håper tiden til du skal teste går fort.. prøv å tenk på noe annet (vet det er lettere sagt enn gjort)

masse lykke til med testingen iallefall...:) såååå spennende:)

masse klemmer

Skrevet

Så bra, så bra!! Kjempeflott at du er bedre A1973 og at du har fått el slim susi. Dere er ganske like i syklusen dere? Lykke til med å hekke max ihvertfall til dere begge!!

Snakkes på søndag!

klem

Skrevet

ja så bra formen din kommer seg A1973:) og at el nermer seg:)

kjenner trangen for å teste etter el eg og, og iallefall når eg fikk el-slim i dag

(tror no iallefall det var el-slim, eller hva??)

hehe, ja tror me har ganske lik syklus.. kanskje me får samme termin og.. hehe... HÅPER me alle får positive tester denne pp!!!!! blir sprøøøø!!!

har iallefall hekket i dag så HÅPER.. og skal bli mange fler dager med hekking:) hihi...

klem

Skrevet

Hei, henger med hos dere! Fikk TR på mandag, så er i beg. av 5. pp. Begynner å merke at jeg blir engstelig for at noe er galt (har egentlig vært uten prev siden juni i fjor. Skal få bestilt meg en time hos min gyn etterhvert, men siden jeg må få henvisning fra fastlege er det litt prosjekt når man jobber hver dag fra 8 - 16 :S

Tenker også på akupunktur, men det er så dyrt.. Hehe.

Skrevet

hei og velkommen i gjengen:)

du har jo lov å gå til lege sjøl om du jobber så 8-16 kvar dag, men skjønner hva du mener:) håper du kommer deg til gyn snart da..

har du unger fra før?

me brukte ca 1 år på nr 1, HÅPER ikkje me bruker 1 år på nr 2 og!!!!

masse lykke til:)

Skrevet

Hei!

Melder meg på denne tråden jeg også, leste den andre lange dere hadde, og føler meg i samme båt.

Jeg har en på snart 3 år fra før, og nå vil vi ha toer'n! Er på slutten av tr i 4 pp, har 26 dagers sykluser så jeg har vel EL om en ukes tid.

Forrige gang ble jeg gravid uten å prøve ( ble gravid rett etter p-pilleslutt da vi egentlig skulle prøve å unngå å bli gravide), så jeg har nesten vært litt sjokkert over at det ikke gikk like lett denne gangen. Første pp tenkte jeg ikke så mye over noe som helst, vi hadde bare sex som vanlig sånn midt i syklusen. Andre pp var jeg bortreist under EL, og forrige pp brukte jeg EL tester fra billigtester, og fant ikke noe som liknet på positiv test før på dag 17. Den måneden hadde vi sex på dag 15 og 17. Altså to ganger bare. Men jeg hadde jo et håp, som ble knust på fredag.

Denne måneden skal jeg satse på å ha sex annenhver dag, og kanskje la være å ta så mange tester.

Prøver å ikke stresse, men ..you know...

Jeg er 32 år.

Skrevet

hei hei og velkommen til deg og:)

ja merkelig kor vanskelig det skal vere når en prøver å bli gravid...

ikkje lett å la ver å tenke så mye på det, men me prøver så godt me kan..

prøver å ha sex annen kvar dag me og, men ikkje altid like lett pga at forloveden min jobber vanvittig mye!!

ikkje lett å la ver å stresse med dette, men til slutt går det:) prøver å tenke at eg er pp nermere for kvar pp eg ikkje er gravid, men ikkje alltid like lett det heller...:( men men...

eg er jo ganske ung så har jo veldig god tid, men likevell... har sååå stort savn til en liten til!!!

lykke til!! håper dåke treffer el når den kommer!!! :)

klem

Skrevet

Det er ikke lett å ikke stresse nei, men jeg tror egentlig at stressnivået betyr mer enn vi tror. Har sette mange eksempler på at folk som tar en pause i prøvingen, blir gravide nettopp når de endelig slutter å gruble og teste og tenke så mye.

Jeg sliter med å ha sex annehver dag. Vi har anledning, det er ikke det, men jeg synes det er for ofte. Jeg elsker forloveden min, og vi et veldig godt og solid forhold, men har pleid å ha sex kanskje en gang i uka ( særlig etter vi fikk barn). Det er passe for meg, men min samboer har alltid sagt at han kunne tenke seg ( mye) mer. Men nå, når det er baby-fokus, synes han annehver dag høres mye ut. Han gjør det jo fordi vi skal lage barn, men det har skjedd et par ganger at han har slitt med å "levere". Så han må ihvertfall ikke tenke så mye på at vi skal lage barn.

Hvor mye snakker dere med mennene deres om dette egentlig? Vet de hvor mye dere tenker/ grubler/ tester?

Skrevet

ja ble mye mindre sex etter me fikk unge og han fikk den jobben, men har ett supert forhold for det:) men har jo såå lyst på baby så derfor prøver me så godt me kan å gjøre det så ofte så mulig... han sa me kunne jo heller ha 3 kvar dag.. hehe... men prøver å gjør mer ut av sexen enn at det skal kun hadle om babylaging.. prøver å variere det litt viss du skjønner:)

snakker ikkje sånn kjempe mye om det, men snakker om det.. eg kunne sikkert snakket om det hele dagen, men holder meg litt for å ikkje stresse opp oss begge.. men han vet kor mye eg vil og hva eg føler for det, og eg vet det samme om han:)

han vet eg teter etter el, men har sagt at han vil eg skal roe meg litt med sånt og heller tenke på andre ting så skjer det når det skjer, men eg har sagt eg ikkje helt klarer å slappe av og sånn enda... (ble kanskje litt rotete dette, men håper du forstår:))

snakker du mye med mannen din om det? vet han hvor mye du tenker/grubler/tester..? hehe

klem

Skrevet

dytter igjen... noen med el no da? eller noen som har testet? spent:)

Skrevet

sjallabais!!!

Alt bra med dere? Bare en uke igjen til ikm nå! Har egentlig ingen tro på denne pp lenger, men er veldig spennende for det!

Huff, nå er høstferien over allerede!!! NO!!!! Frister ikke å sette klokka på 06.30 i morra igjen. Men, men! Lykke til med prøving og venting jenter!

Vi snakkes

Skrevet

El er nå over her. Har hatt noen grusomme el-smerter siden torsdag! Hadde pos. el-test tors. og fre. formiddag. Fre. ettermiddag var den neg. Allikvel har jeg hatt skikkelige el-smerter både i går og i dag. Skjønner det ikke, men lurer på om jeg rett og slett er syk... Grrr.... I tillegg har bekkenet begynt å krangle seg skikkelig igjen. Hahahaha, jeg tror jeg ler meg ihjel. I går kveld satt jeg og tenkte på at jeg var så glad for at jeg ikke hadde fått vondere før og under el. I natt våknet jeg av at jeg ikke klarte å snu meg i sengen. Brukte sikkert en halv time på å bare komme meg rundt fra magen til siden. Noe dritt!

Så nå er det bare å vente her.... Åååååh, jeg hater denne ventingen.

Lykke til til alle sammen ja! :)

Klem

Skrevet

Nå ja..har ikke vært her på en stund, bare VENTET! tr kom i går, bare tre uker over tiden..!! Men hurra hurra, endelig kan vi komme oss videre...håper 5pp er da det skal skje:)

Skrevet

hei jenter:)

eg har fortsatt ikkje testet etter noe el, så vet ikkje om eg hatt det faktisk.. tror kanskje eg har den no faktisk, for har svake menssmerter.. men me herja no litt rundt i går me så det går så fint så:)

A1973: uff så dumt med vondt bekken da:( og håper ikkje du er blitt syk:( god bedring iallefall!!

babyklar: oi så spennende, håper du får en positiv test om ei uke da:) hihi.. er sååå spent på dine vegne her:) lykke til:)

mamman til gullgutten: så bra at tr kom til slutt da.. ikkje kjekt å gå over tiden!! satser på 5 pp:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...