Gå til innhold

Tallulah? Er det blitt nye kjendisnavnet nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, at Demi og Bruce sin datter heter det, men er først Lisa Stokke og sen Mærtha og Ari på samme bølgen. Synes det høres helt tåpelig ut norsk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det både er fint og kult jeg da, men nå heter sønnen min Noah også da...

Skrevet

Noah er vel ikke noe rart navn. Vet massa barn som heter det og det kan sies pent på norsk. Men hvordan får du en de gamle menneskene med forskjellige dialekter til å si det pent;-)

Nei, grusomt på et kongebarn! Isadora var jeg heller ikke noe fan av, sminkemerke og ble året før veldig poppis i sverige.

Trendnavn bare for meg...men smaken er som baken - verst i midten;-)

Skrevet

Forferdelig tragisk navnevalg..Emma er fint,men Tallulah..At det går an og ødelegge navnet til ungen sin slik..Står jo i stil til Ari Behn da,han er jo og dypt tragisk spør du meg..

Skrevet

Emma er jo fantastisk fint da :-) (Min 4 mnd gamle datter heter det). Men jeg synes faktisk Tallulah var litt koselig også jeg da..

Skrevet

Hehe, ikke hørt det før jeg, men hiver meg på den med at smaken er som baken, for jeg syns Emma er *biiiiiiip* (i bestefall oppbrukt), mens dette Tallulah tross alt er litt orginalt. Men alt i alt er jeg glad det ikke er meg som skal bære navnet =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...