Gå til innhold

Spøker det hos meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg på soverommet da jeg skulle få mini til å sove nå. Etter 15-20 min, hørte jeg plutselig tv'n slo seg på med høyere og høyere lyd! Gikk ut i stua, fjernkontrollen lå på bordet, ingenting i nærheten av den. Det er en helt ny tv (to mndr)så det burde ikke være noe galt med den. Den stod på en kanal jeg aldri ser på og lydstyrken var på 25. Jeg har den alltid max på 15. Jeg hadde slått den helt av, men den har ingen av/på-knapp, mer et hull med en slags sensor for å slå den av og på. Merkelig nok ble jeg ikke hysterisk redd, men synes dette var veldig merkelig!! Hva kan det ha vært?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...