Gå til innhold

Dere som har opplevd spontan abort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det vondt?

Jeg fikk blødninger og smerter på søndag, var til lege og GU i går, og i dag gjør det fortsatt vondt!

Det er fortsatt litt igjen som skal ut, så jeg skal jo blø, men nå syns jeg smerten ska gå over snart...

Prøvde meg på Anonymforum, men dette er vist ikke dagen for anonymitet...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dette var jo synd å høre!

Jeg selv mistet da jeg var ca 3 mnd på vei, men jeg var nok ganske heldig for det gjorde ikke så veldig vondt. Det som var værst var frykten for at det skulle bli så veldig vondt. Så når jeg fikk roet meg ned tatt noen lange og varme dusjer og spist litt god mat med varm te så merket jeg det slapp taket sakte men sikkert! Jeg blødde veldig kraftig et uke så forsvant det. Jeg var også veldig heldig som slapp utskrapning etter på. Men etter min erfaring har jeg hørt at det er like mange slike historeier som det er fødsler! Lykke til og håper du snart kan få slappe av! Tenker på deg!

Skrevet

Huff så trist=(

Jeg hadde vondt i 2 mnd jeg:s men i følge de på gynokologisk poliklinikk så hadde jeg et ekstremtilfelle da:s

Er ganske individuellt dette med smerter og tidsspekter på blødninger.

Du må bare ta tiden til hjelp, ta godt vare på deg selv og slapp av.

God bedring

Skrevet

hadde vondt en god stund, kanskje 4-5 dager? smertestillende ingen hindring!!!!

Skrevet

Tusen takk, charlotte,b! :)

Har det litt likt som deg, da; det er frykten for store smerter som er verst... og grunnen til smerten, så klart.

Ønsker bare at det skal gå over til en "vanlig mens" og jeg kan komme meg på jobb. Nå ligger jeg på sofan med varmeflaske :)

Skal tilbake til gynekologen om én uke, og håper jeg også slipper utskrapning!

Burde jeg kanskje være mer i bevegelse for at "restene" skal komme lettere ut??

Skrevet

Mistet veldig tidlig altså uke 4-5. Det var veldig vondt i to dager og deretter kraftig "mens smerter" vondt i 2 dg til.Blødde i 10 dg.

Skrevet

Takk til dere alle! Og håper vi alle slipper å oppleve dette flere ganger! :)

Skrevet

Jeg mistet i uke åtte. Hadde blødd noen dager, og fikk fryktelig vondt en kveld, lå noen timer og hadde det grusomt. Mest av alt fordi jeg var veldig redd og usikker på hva som egentlig skjedde. Plutselig avtok smertene, og jeg sovnet på sofaen. Da jeg gikk på do før jeg la meg, forstod jeg hva som hadde skjedd. Så blødde jeg i fjorten dager og hadde det helt forferdelig psykisk. Det er nok veldig varierende hvordan vi takler det både psykisk og fysisk faktisk!! Vi er alle så forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...