ifie Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hvor lenge er det vondt? Jeg fikk blødninger og smerter på søndag, var til lege og GU i går, og i dag gjør det fortsatt vondt! Det er fortsatt litt igjen som skal ut, så jeg skal jo blø, men nå syns jeg smerten ska gå over snart... Prøvde meg på Anonymforum, men dette er vist ikke dagen for anonymitet...
charlotte,b Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Hei! Dette var jo synd å høre! Jeg selv mistet da jeg var ca 3 mnd på vei, men jeg var nok ganske heldig for det gjorde ikke så veldig vondt. Det som var værst var frykten for at det skulle bli så veldig vondt. Så når jeg fikk roet meg ned tatt noen lange og varme dusjer og spist litt god mat med varm te så merket jeg det slapp taket sakte men sikkert! Jeg blødde veldig kraftig et uke så forsvant det. Jeg var også veldig heldig som slapp utskrapning etter på. Men etter min erfaring har jeg hørt at det er like mange slike historeier som det er fødsler! Lykke til og håper du snart kan få slappe av! Tenker på deg!
silhah og emilie Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Huff så trist=( Jeg hadde vondt i 2 mnd jeg:s men i følge de på gynokologisk poliklinikk så hadde jeg et ekstremtilfelle da:s Er ganske individuellt dette med smerter og tidsspekter på blødninger. Du må bare ta tiden til hjelp, ta godt vare på deg selv og slapp av. God bedring
brooklyn Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 hadde vondt en god stund, kanskje 4-5 dager? smertestillende ingen hindring!!!!
ifie Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2008 Tusen takk, charlotte,b! Har det litt likt som deg, da; det er frykten for store smerter som er verst... og grunnen til smerten, så klart. Ønsker bare at det skal gå over til en "vanlig mens" og jeg kan komme meg på jobb. Nå ligger jeg på sofan med varmeflaske Skal tilbake til gynekologen om én uke, og håper jeg også slipper utskrapning! Burde jeg kanskje være mer i bevegelse for at "restene" skal komme lettere ut??
aomeg Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Mistet veldig tidlig altså uke 4-5. Det var veldig vondt i to dager og deretter kraftig "mens smerter" vondt i 2 dg til.Blødde i 10 dg.
ifie Skrevet 30. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. september 2008 Takk til dere alle! Og håper vi alle slipper å oppleve dette flere ganger!
RødRev Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Jeg mistet i uke åtte. Hadde blødd noen dager, og fikk fryktelig vondt en kveld, lå noen timer og hadde det grusomt. Mest av alt fordi jeg var veldig redd og usikker på hva som egentlig skjedde. Plutselig avtok smertene, og jeg sovnet på sofaen. Da jeg gikk på do før jeg la meg, forstod jeg hva som hadde skjedd. Så blødde jeg i fjorten dager og hadde det helt forferdelig psykisk. Det er nok veldig varierende hvordan vi takler det både psykisk og fysisk faktisk!! Vi er alle så forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå