Musemor med tre søte små Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 At selv om jeg får panikk så husker jeg nummeret til sykebilen. Guttungen fikk kraftige feber kramper og det bar rett inn til legevakten og så til Ullevål. Hjem igjen kl 0300 i natt. Er bedre nå. Heldigvis
ifie Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Uffda, så skummelt! Godt å vite at du greier å kontakte sykebilen, da!
3nydeligesmå Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Bra du klarte å holde haude litt kaldt tross panikken da:)Det er ikkje alltid like enkelt. Godt det gikk bra med gutten din:)
Musemor med tre søte små Skrevet 30. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2008 For å være helt ærlig, tror aldri jeg ar vært så redd i mitt liv, var nesten sikker på vi skulle miste ham. Problemer med å puste, blå lepper og rykninger i hele lille kropper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå