Gå til innhold

I natt lærte jeg...


Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

At selv om jeg får panikk så husker jeg nummeret til sykebilen.

Guttungen fikk kraftige feber kramper og det bar rett inn til legevakten og så til Ullevål. Hjem igjen kl 0300 i natt. Er bedre nå. Heldigvis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, så skummelt! Godt å vite at du greier å kontakte sykebilen, da!:)

Skrevet

Bra du klarte å holde haude litt kaldt tross panikken da:)Det er ikkje alltid like enkelt.

Godt det gikk bra med gutten din:)

Skrevet

For å være helt ærlig, tror aldri jeg ar vært så redd i mitt liv, var nesten sikker på vi skulle miste ham. Problemer med å puste, blå lepper og rykninger i hele lille kropper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...