olebrum78 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hoster og harker og er slapp, skal på høstferie i morgen så hjelp meg!
Gjest Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Hell innpå med kamille te.....så mye du klarer helst ett-par liter....
Gruffalo Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Press en ingefær rot i juice presse/ saftsentrifuge. Bland juicen med noe (annen juice) eller drikk som den er. Er sterkt, men funker som bare fy. Fikk dette servert en gang jeg hadde vondt i halsen, dagen etter var alle symptomer borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå