Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Og det er ikke litt tull engang, trist men sant. eg er veldig forelsket i en mann som jeg sikkert ikke har godt av, jeg drikker vin når jeg har barnefri og synger meg ihjel til "all by myself".. Jeg sjekker mobilen i ett sett, og får sjelden meldinger.. Jeg dater en masse menn for å ikke henge meg opp i han ene fyren. Selv om det har bare gått to uker siden jeg traff han,har jeg begynt å kjøpe undertøy til neste date. Jeg legger meg ikke før jeg har sett en romantisk klassiker og grått noen timer.. Jeg har begynnt å slanke meg til en date, og jeg spiller kald når jeg er med mannen jeg adorer.. Så går jeg med hold in strømpebukse og ender opp i sengen med å skremme fyren med bestemortrusa mi.. Jeg dummer meg ut i ett sett! Jeg er så traagisk og forblir nok singel til jeg er.. 40, minst! Desperat, neida!
You can call me Dårris Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Aaalllllllllllll byyyyyyyyyy myyyyyyyyyyyyyyy seeeeeeeeeeelf, don't wanna be allll byyyyyyyyyyy myyyyyyyyyyyyyyyyyseeeeeeeeeeeeeeeelf anymore... hehe, det går nok bra skal du se... Han går jo på date, og Bridget fant jo drømmemannen hun:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Jeg synes Bridget Jones er sjarmerende, jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå