Seriøst Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg mista i uke 6, men nå viser det seg at alt ikke er kommet ut av seg selv. Nå har jeg fått noen tabletter som jeg må sette inn vaginalt og som kanskje kan få resten til å komme ut. Men viss ikke dette er vellykket må jeg ha utskraping. Jeg er livredd både tablettene og utskrapingen egentlig, og lurer på om noen kan fortelle meg litt om deres erfaringer. Jeg har mistet en gang før, men da kom alt ut av seg selv. Hadde håpet jeg var ferdig med dette nå, men det var visst for mye å håpe på. :-(
Gjest Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Har hatt utskraping av motkake etter fødsel pga infeksjon. Fikk full narkose, ikke noe å engste seg for. Ingen smerter etterpå, bare litt omtåka.
Grillet kylling Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Hei!Jeg hadde utskrapning i uke 18. Full narkose her også.Kjente ingen fysiske smerter hverken under inngrep eller i ettertid. Ingenting å grue seg til.
bellabebis Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Har også hatt utskraping av morkake.Hadde spinalbedøvelse, så jeg var våken, og kjente at de jobbet der nede, men ingen smerte under utskrapingen. Hadde ingen plager i ettertid etter utskrapingen heller.
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Jeg hadde en utskrapning i uke 10. Det er ingenting å grue seg til, du blir lagt i narkose, og kjenner ingenting, ingen smerter etterpå. Det går så bra så!
Seriøst Skrevet 30. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2008 Takk for svar.. Håpet jeg skulle bli beroliget, men er visst ingenting som hjelper nett nå. Fikk dere noen tabletter før utskraping? Jeg har altså fått tabletter som jeg skal ta i ettermiddag, men har ikke ny kontroll før om en uke.
brooklyn Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 fikk ingen tabletter før utskrapning, de du har fått nå er vel tilsvarende abortpillen for at de skal renske opp i systemet. ang utskrapning, så må jeg si, av egen erfaring og 3 sa/ma at det er min "favorittmetode" om det skulle ende slik. jeg valgte å ikke få narkose(min far var innlagt på sykehus samtidig og jeg ville bort til han så snart som mulig), men bare spinalbedøvelse. Jeg var våken hele tiden, litt søvnig, men våken. pratet med hun sykepleieren som gav meg smertestillende, og det var godt. Det jeg var mest redd for var lyden. i mitt hode forestilte jeg meg en støvsuger-lyd. det var det ikke. det var en lav lav suselyd. det hele var over på 15 minutter, og så var det gjort. Skulle jeg være så uheldig å miste igjen, og sannsynligheten tilsier dessverre det, vil jeg definitivt velge utskrapning. For meg var det en grei måte å avslutte det på kontra det å gå hjemme og blø med en 2åring løpende rundt. må du ha utskrapning, så kommer det til å gå helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå