Gå til innhold

hjelp - føler meg ikke bra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pluttselig sovnet hånden min... og så overleppen... Sitter og jobber hjemme og er stressa... Hva kan det være? Har ikke tid til dette nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det begynner å gi seg... ble litt redd for blodpropp el.

Litt merkelig...

Skrevet

Hm høres ut som et migrengeanfall eller det høres ut som noen migrene anfall jeg har , men meget skjeldent.

Har du migrene? man kan plutselig oppleve helt andre anfall enn før.

Men jeg ville faktisk ha fått det sjekket, for jeg vet ikke hva det kan være et symptom på når man er gravid.

Det er jo nevrologisk så mulig noe forstyrres.

HUff jeg har virkelig ikke noe særlig peiling

God bedring!

Skrevet

Takk :-)

Har aldri hatt migrene før tror jeg... og håper ikke dette er starten...

Nå er det nesten over bortsett fra at det har flyttet seg litt til tungen... Æsj... Får kanskje ringe legen min etter lunsjtider... Kjedelig!

Skrevet

Det var akkurat det jeg skulle si, første gang jeg hadde et slik anfall satt jeg til hest i skogen, anfallet begynte i armen og gikk videre til ansiktet og så tungen, det vandret på en måte. Så gikk det over og like etter så braket migrenen løs.

Jeg leste om en annen her inne som opplevde det samme som deg, men fikk ikke med meg hvordan det gikk.

Kan du ikke bare ringe og høre ?

Skrevet

Jeg ville ringt legen og spurt. Jeg har flere ganger mistet følelsen i noen fingere. Lest et sted om at det er vanlig syndrom for gravide fordi nerver lett kan komme i press under graviditet. Lykke til.

Skrevet

Tusen takk for svar. Der røyk innspurten på jobben! Sykemeldt ut uka og så begynner permisjonen... Heldigvis var det ikke svangerskapsforgiftning som legen var redd for... Kunne ha vært migreneanfall som du sa Herkules... og mest sannsynlig stressrelatert... Søren jeg som hadde så mye jeg ville ha gjort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...